ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران

ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران

ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران : ثبت شرکت تجاری همیشه یکی از اقدامات بسیبار محبوب در میان افراد علاقه مند به تجارت بوده است اما یکی از سوالات بسیار رایج در این مورد که میخواهیم در این مقاله به آن بپردازیم ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران میباشد که آیا اتباع افغانی میتوانند در ایران شرکت تجاری خود را داشته باشند یا خیر. در این مقاله از صفر تا صد و به صورت کامل هر آن اطلاعاتی که در این مورد لازم میباشد را به شما خواهیم گفت تا یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ دهیم.

خانوم عابد مشاور ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران

اتباع بسیاری از کشور های خارجی از جمله کشور های همسایه مانند کشور افغانستان به دلیل وضعیت نابسامان در کشور خود به دنبال ادامه فعالیت تجاری خود در کشور ایران هستند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود برسند.

در ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران بسیاری از افغان ها از راه دور و در کشور خود اقدام به ثبت شرکت تجاری در ایران میکنند تا از طریق یک سرمایه گذاری بسیار عالی در ایران داشته باشند.

ابتدا باید پاسخ این سوال را بدهیم که آیا ثبت شرکت در ایران برای اتباع خارجی به خصوص اتباع افغانی امکان پذیر است یا خیر، تا در مراحل بعد به جنبه های دیگر ثبت شرکت در ایران توسط اتباع خارجی بپردازیم.یا ثبت شرکت در ایران

برای اتباع خارجی که علاقه مند به ثبت شرکت تجاری در ایران هستند، این امکان بر قرار شده است تا بتوانند شرکت تجاری خود را در ایران به ثبت برسانند اما مراحل و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران به مانند ثبت شرکت برای اتباع ایرانی در ایران نیست و تفاوت هایی دارد که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

مراحل ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران

همانطور که ابتدا اشاره شد ثبت شرکت برای اتباع خارجی به خصوص اتباع افغانی در ایران ممکن میباشد و این افراد میتوانند شرکت تجاری خود را در ایران داشته و به ثبت برسانند.

طبیعتا مراحل ثبت شرکت برای اتباع خارجی با مراحل ثبت شرکت برای اتباع ایرانی متفاوت میباشد که در ادامه به صورت گام به گام مراحل ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران را بررسی خواهیم کرد.

  • در اولین گام برای ثبت شرکت در ایران شما باید مدارک مورد نیاز را تهیه و جمع آوری کنید. اگر نمیدانید که اتباع خارجی برای ثبت شرکت در ایران به چه مدارکی نیاز دارند، نگران نباشید در ادامه مقاله به صورت جداگانه مدارک مورد نیاز را به شما خواهیم گفت.
  • در مرحله بعد نوبت به ارسال مدارک میباشد که شما باید مدارک مورد نیاز را به اداره ثبت شرکت ها در تهران ارسال کنید تا اصالت مدارک ارسالی شما توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها بررسی و تایید شود.
  • در این مرحله بعد از اینکه صحت مدارک ارسالی شما توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها تایید شد، شما باید تاییدیه و امضای تمامی اعضای هیئت مدیره را برای اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. این مرحله نشان دهنده آگاهی تمامی کادر مدیریت شرکت شما میباشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • پس از اینکه مراحل بالا را انجام دادید، درخواست شما در سیستم اینترنتی ثبت میشود و شماره اظهارنامه برای شما ارسال خواهد شد.
  • اگر درخواست شما برای ثبت شرکت در ایران توسط اداره ثبت شرکت ها تایید شود، به شما اجازه انتشار آگهی داده خواهد شد و شما میتوانید با پرداخت هزینه انتشار آگهی باید منتظر زمان انتشار آگهی باشید.
  • اکنون شما باید حداقل 1 ماه صبر کنید تا زمان انتشار آگهی شما برسد و در صورتی که هیچ گونه شکایت و مشکلی در رابطه با مجموع شما وجود نداشته باشد، ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران با موفقیت به پایان خواهد رسید.

مراحل ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران

برای ثبت شرکت در ایران توسط اتباع خارجی شما باید مراحل بالا را به دقت انجام دهید تا بتوانید شرکت تجاری خود را در ایران به صورت قانونی به ثبت برسانید.

برای ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران شما باید به مواد قانونی و سیستم حقوقی در ایران تسلط کامل داشته باشید تا بتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید.

در موسسه ثبت شرکت فرهنگ بهترین و ماهر ترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری آماده خدمت رسانی به شما هستند تا بتوانید مراحل ثبت شرکت خود در ایران را زیر نظر بهترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری آغاز کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل ثبت شرکت در ایران برای اتباع افغانی شما میتوانید همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا یک بار برای همیشه به پاسخ سوالات خود برسید.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت برای اتباع افغان

اکنون وقت آن است تا به قول خود عمل کنیم و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم.

همانطور که متوجه شده اید، مهم ترین مرحله برای ثبت شرکت برای اتباع خارجی در ایران، ارسال مدارک مورد نیاز به اداره ثبت شرکت ها در تهران میباشد.

در ابتدای ثبت شرکت در ایران، اگر صحت و قانونی بودن مدارک شما برای ثبت شرکت تایید شود، شما میتوانید سایر مراحل ثبت شرکت را دنبال کنید، در غیر این صورت به شما برای ثبت شرکت در ایران اجازه داده نخواهد شد.

اظهار نامه مهم ترین مدرکی است که برای ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران باید آن را تکمیل و به اداره ثبت شرکت ها در تهران ارسال کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت برای اتباع افغان

در اظهارنامه ثبت شرکت شما باید اطلاعات مهمی را درج و تکمیل کنید که برای ثبت شرکت شما در ایران بسیار حیاتی میباشد. برخی از این اطلاعات به شرح زیر است:

  • نام شرکت
  • نوع شرکت
  • تابعیت
  • آدرس پستی شرکت
  • حیطه فعالیت شرکت
  • مقدار سرمایه اولیه
  • شعبه های شرکت
  • معرفی نماینده شرکت
  • اختیارنامه هیئت مدیره شرکت
  • اظهارنامه به زبان فارسی
  • گواهی اسناد

در اظهار نامه ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران شما باید اطلاعات و موارد بالا را تکمیل کنید  و آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز برای اداره ثبت شرکت ها در تهران ارسال کنید.

علاوه بر اظهار نامه شما باید سایر مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید که در ادامه تمامی مدارک مورد نیاز ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران را شرح داده ایم:

  • اظهارنامه ثبت شرکت
  • کپی کلیه برگه های گذرنامه اعضا غیر ایرانی
  • ارائه کد فراگیر
  • داشتن پاسپورت معتبر
  • اساسنامه دقیق شرکت
  • اختیارنامه نماینده ایرانی
  • دریافت مجوز های مورد نیاز
  • تاییدیه صورت جلسه
  • تنظیم نامه عملیات انجام شده در شرکت

برای ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران شما نیازی به ترجمه گذرنامه توسط دادگستری نمیباشد و شما تنها باید مدارک بالا را تهیه و جمع آوری کرده و به اداره ثبت شرکت ها در تهران ارسال کنید.

زمان ثبت شرکت در ایران برای اتباع افغان

ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران بستگی به شهری دارد که شما میخواهید در آن شرکت خود را به ثبت برسانید. اگر شرکت شما در تهران باشد، ثبت شرکت تقریبا 25 روز زمان میبرد و اگر شرکت شما در شهرستان باشد این زمان ممکن است حتی به 20 روز برسد.

اعداد نام برده شده به صورت تخمینی میباشند و زمان ثبت شرکت شما رابطه مستقیمی با موسسه ای دارد که از طریق آن شرکت خود را به ثبت میرسانید.

اگر شرکت تجاری خود را از طریق موسسه ثبت شرکت فرهنگ به ثبت برسانید ممکن است زمان ثبت شرکت شما بسیار کم تر از چیزی شود که فکرش را میکردید زیرا در موسسه ثبت شرکت فرهنگ بهترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری به شما کمک میکنند تا در سریع ترین زمان ممکن شرکت خود را در ایران به ثبت برسانید.

زمان ثبت شرکت در ایران برای اتباع افغان

مزایای ثبت شرکت در ایران برای اتباع

قطعا هر یک از اتباع خارجی که مصمم به ثبت شرکت در ایران میباشد، این کار را به دلیل مزایایی که ثبت شرکت در ایران دارد، انجام میدهد و در ادامه میخواهیم برخی از مزایای ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران را به شما بگوییم تا شاید برای ثبت شرکت در ایران بیشتر ترغیب شوید.

  • با ثبت شرکت در ایران از حمایت قانون برخوردارید و به صورت رسمی در ایران شناخته خواهید شد.
  • با ثبت شرکت در ایران میتوانید در مزایدات و مناقصات شرکت کنید و محدودیتی شامل حال شما نخواهد شد.
  • با ثبت شرکت در ایران مشتریان بیشتری جذب میکنید و باعث رونق کسب و کار خود خواهید شد.
  • با ثبت شرکت در ایران میتوانید از امتیاز هایی نظیر تسهیلات و وام استفاده کنید.
  • با ثبت شرکت در ایران به کسب و کارتان جلوه ای قانونی خواهید داد و به همین دلیل باعق میشود افراد در هنگام عقد قرارداد با شما بسیار مطمئن تر عمل کنند.

ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران مزایای بسیار زیادی دارد که در این خصوص و اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

خانوم عابد مشاور ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران

در این مقاله هر اطلاعاتی که برای ثبت شرکت در ایران توسط اتباع افغانی لازم میباشد را به شما گفتیم تا پس از خواندن این مقاله با اطمینان و اطلاعات بیشتری اقدام به ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران کنید. موسسه ثبت شرکت فرهنگ با مجرب ترین کادر ثبت شرکت تجاری در ایران آماده خدمت رسانی به اتباع افغانی در ایران میباشد تا بدون هیچ مشکلی شرکت تجاری خود را به ثبت برسانند.

5/5 - (16 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

27 پاسخ

  1. سلام من در عربستان هستم و میخواهم یک شرکت در ایران بسازم میتوانم بپرسم که با چند باید مه سرمایه گزاری کنم شرکت حمل نقل اس

    1. سلام و درود.

      حداقل سرمایه ای که میتونید برای شرکت در شرف تاسیس در نظر بگیرید با توجه به قوانین جاری یک میلیون ریال هست که امکان این وجود دارد که شما بتونید با توجه به شرایط کاری خودتون،عدد ثبتی شرکت را تعیین کنید و بالاتر از مبلغ حداقل ثبتی مشخص کنید.برای اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان ثبت فرهنگ در تماس باشید که تمامی موارد و پروسه کاری ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز رو خدمتتون اعلام کنند.

  2. آیا اتباع افغان هم برای تاسیس شرکت جدید باید به اداره ثبت شرکتها مراجعه کنند؟ یا سازمان دیگری برای خارجی ها وجود دارد؟

    1. سلام و درود.

      تاسیس شرکت برای تمامی افراد از طریق اداره ثبت شرکتهای همان شهر محل فعالیت انجام میشه که اتباع با داشتن مدارک لازم میتونند مانند افراد ایرانی اقدام به ثبت شرکت نمایند.

    1. سلام و درود.

      برای تاسیس شرکت شما میتونید آدرس مسکونی اعلام کنید ولی این موضوع رو مدنظر داشته باشید برای دریافت کداقتصادی میبایست کد پستی اعلام شده کاربری اداری باشد.

  3. من حدود 6 ماه است که بدون مدرک در ایران به شکل غیر قانونی سکونت دارم، آیا بدون هیچ مدرکی می توانم برای ثبت شرکت در مشهد اقدام کنم؟

    1. سلام و درود.

      خیر،برای ثبت شرکت اتباع در ایران که حالا میتونه در هر استانی مثل مشهد باشه نیاز به ارائه پاسپورت یا کارت آمایش هست که در غیر اینصورت امکان ثبت شرکت وجود نخواهد داشت.

  4. هزینه ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران چقدر است و در چه زمانی میتوانید این کار را انجام دهید؟

    1. سلام و درود.

      هزینه ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت و حجم روزنامه رسمی و سرمایه شرکت و هزینه وکیل و … متفاوت است که در رابطه با تعیین هزینه میبایست تمامی جزئیات محاسبه شود.پروسه زمانی ثبت شرکت در صورتی که مدارک موردنیاز تکمیل باشد حدود 10الی 12 روز کاری زمان میبرد.

  5. آیا من از افغانستان هم میتوانم برای ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران اقدام کنم؟

    1. سلام و درود.

      در صورتی که مدارک لازم برای ثبت شرکت اتباع در ایران را داشته باشید میتونید از طریق معرفی وکیل برای تکمیل پروسه ثبت شرکت و دریافت مدارک از اداره ثبت شرکتها اقدام به ثبت شرکت در ایران نمایید.

  6. آیا با ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران میتوانم پاسپورت ایران را نیز دریافت کنم؟

  7. سلام، من به صورت غیر قانونی در ایران ساکن هستم، آیا میتوانم برای ثبت شرکت برای اتباع افغانی در ایران اقدام کنم و سکونتم را قانونی کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس