ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی (بروزرسانی بهمن 1402) : مروزه با پیشرفت و توسعه تجارت بسیاری از مردم به فکر پیشرفت و توسعه تجارت خود و همچنین کسب درآمد بیشتر هستند، پس اگر قصد دارید که شما هم وارد دنیای تجارت شوید و درآمد و سود زیادی را کسب کنید.

یکی از تجارت‎ها و کسب و کارهایی که امروزه در میان افراد علاقه‌مند به کسب درآمد زیاد بسیار محبوب است، ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی میباشد، زیرا همانطور که میدانید هم‎اکنون در ایران تمایل زیادی به استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی چه از سوی خانم‎ها و چه آقایان وجود دارد بنابراین ورود به این کسب و کار نتایج مالی شگفت‎انگیزی برای شما دارد.

اما درست است که ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی برای شما درآمد زیادی دارد اما باید حواستان باشد درصورتی که در این راه از افراد خبره و متخصص کمک نگیرید، علاوه بر اینکه سود و درآمدی نصیب شما نمیشود، ممکن است مشکلات مالی و حقوقی زیادی برای شما به وجود بیاید.

درنتیجه اگر قصد توسعه تجارت خود را دارید و میخواهید که به موفقیت‎های زیادی در این راه برسید، حتما از خدمات رایگان مشاورین و متخصصین ما استفاده کنید.

پس اگر میخواهید که در رابطه با ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی خود اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، از مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ غافل نشوید.

موسسه ثبت شرکت فرهنگ با بهره‌گیری از بهترین مشاورین و متخصصین ثبت شرکت تجاری به شما کمک میکند تا در کمترین زمان شرکت آرایشی و بهداشتی خود را تاسیس کنید.

اما قبل از آنکه بخواهیم به سراغ مراحل و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی بپردازیم، شما به عنوان کسی که قصد دارید تا در این راه وارد دنیای تجارت شوید باید اطلاعات مختصری از حوزه کاری خود داشته باشید تا در این راه به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد و یا محصولاتی هستند که ارتباط مستقیمی با قسمت‌های خارجی بدن دارند از این محصولات برای سلامت، زیباسازی و معطر کردن قسمت‎های مختلف بدن از جمله دندان، پوست، مو و غیره استفاده میشود.

بنابراین قطعا شما و اعضای خانواده‎‌تان فارغ از هر جنسیتی که داشته باشید، روزانه از محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی استفاده میکنید و از ضرورت وجود این نوع از محصولات در زندگی خود آگاه هستید.

تصور کنید که علاوه بر خانواده شما چه تعداد خانواده های دیگری در سرتاسر دنیا وجود دارند، که روزانه از محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی استفاده میکنند.

شما با ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی علاوه بر اینکه میتوانید به سود زیادی در بازار ایران دست پیدا کنید، همچنین میتوانید محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنید و از این راه درآمد دلاری و سود بسیار زیادی به دست آورید.

پس وقت را تلف نکنید و زودتر با یک موسسه ثبت شرکت تجاری تماس بگیرید و از مشاورین متخصص آن‎ها در رابطه با چگونگی و نحوه ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی سوال کنید.

خانم ولی زاده مشاور ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

نحوه ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی نیاز به طی کردن مراحل مختلفی دارد که اگر در این مراحل از خدمات متخصصین موسسه ثبت شرکت فرهنگ استفاده نکنید، به مشکلات بسیار زیادی در این راه برخورد خواهید کرد.

طبق قانون برای ثبت شرکت آرایشی بهداشتی شما میتوانید از دو طریق شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود اقدام کنید که در ادامه به توضیح مختصر هر از این نوع شرکت‎ها میپردازیم و در انتها به شما میگوییم که چه مسیری برای ثبت شرکت شما بهتر و سریعتر میباشد.

نحوه ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی سهامی خاص

شرکت سهامی خاص یک نوع از شرکت‎های بازرگانی میباشد، که به مانند اغلب شرکت‎ها کلیه سرمایه شرکت از طریق شرکای آن تامین میشود، اما تفاوتی شرکت سهامی خاص با سایر شرکت‎ها دارد در مسئولیت هر یک از شرکا و تبدیل آورده هر شریک به سهام است.

در شرکت سهامی خاص سرمایه شرکا به سهام تقسیم میشود که هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهام خود در برابر طلبکاران شرکت مسئول میباشد.

شما برای ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی از طریق شرکت سهامی خاص به حداقل 3 شریک نیاز دارید، همچنین طبق قانون در شرکت سهامی خاص باید 2 بازرس انتخاب شوند تا اعمال شرکت را بررسی کنند و این بازرس نباید از میان شرکای شرکت باشد و نسبت فامیلی هم با هیچ یک از اعضای هیئت مدیره نداشته باشد.

به علاوه برای ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی سهامی خاص باید در ابتدا حداقل 35 درصد از سرمایه شرکت نقدا پرداخت شود زیرا در غیر این صورت شرکت شما تشکیل نمیشود.
از دیگر قوانینی که باید در ثبت شرکت سهامی خاص رعایت کنید، نام شرکت است که باید حتما عبارت سهامی خاص در ابتدا و یا انتهای نام شرکت شما برده شود.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی سهامی خاص با موسسه ثبت شرکت فرهنگ در تماس باشید تا مشاورین متخصص موسسه به شما کمک کنند.

ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی سهامی خاص

مدارک ثبت شرکت آرایشی بهداشتی سهامی خاص

شما برای ثبت شرکت سهامی خاص خود به مدارکی نیاز دارید، که ممکن است این مدارک نسبت به هرکسی متفاوت باشد، بنابراین برای اطلاع از مدارک کامل مورد نیاز خود برای ثبت شرکت حتما با مشاورین موسسه تماس بگیرید

تعدادی از مدارک مورد نیاز ثبت شرکت سهامی خاص

  • کپی شناسنامه و کارت ملی هر یک از شرکا
  • گواهی عدم سو پیشینه اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و بازرسان
  • اصل وکالتنامه وکیل دادگستری درصورتی ثبت شرکت از طریق وکیل صورت بگیرد
  • اصل گواهی بانکی بر پرداخت حداقل سرمایه تعهدی شرکا
  • ارائه مجوز درصورتی که حیطه کاری شما نیاز به مجوز داشته باشد
  • دو برگ اساسنامه با امضا تمام موسسین
  • دو نسخه صورت جلسه با امضا تمام موسسین

برای اطلاع از مدارک کامل جهت ثبت شرکت آرایشی بهداشتی سهامی خاص با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

مدارک ثبت شرکت آرایشی بهداشتی سهامی خاص

ثبت شرکت آرایشی بهداشتی با مسئولیت محدود

مقررات ثبت شرکت با مسئولیت محدود نسبت به شرکت سهامی خاص کمی متفاوت میباشد، که شما باید با توجه به شرایط خود و دریافت مشاوره بهترین گزینه برای ثبت شرکت خود را انتخاب کنید

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل 2 شریک نیاز است، یکی دیگر از تفاوت‎های این شرکت با شرکت سهامی خاص در پرداخت سرمایه شرکت و سهم الشرکه شرکا میباشد.
برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود شما به عنوان شریک باید کل سرمایه را پرداخت کنید، همچنین سرمایه هر شریک در شرکت به سهام تقسیم نمیشود.

از شباهت‎های شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص میتوان به میزان مسئولیت شرکا در این دونمونه از شرکت نام برد

میزان مسئولیت شرکا در شرکت با مسئولیت محدود درست به مانند شرکت سهامی خاص به اندازه مبلغ سرمایه هر شریک میباشد و شرکا در مقابل طلبکاران فقط به اندازه مبلغ سرمایه خود در شرکت مسئول هستند

همچنین اگر قصد ثبت شرکت آرایشی بهداشتی با مسئولیت محدود را دارید باید بدانید که حتما عبارت با مسئولیت محدود باید در نام شرکت شما ذکر شود و نام هیچ یک از شرکا نباید در اسم شرکت برده شود

زیرا درصورتی که عبارت با مسئولیت محدود در نام شرکت به کار نرود، تمامی شرکا در مقابل طلبکاران شرکت دارای مسئولیت تضامنی خواهند بود.

و درصورتی که نام یکی از شرکا در نام شرکت با مسئولیت محدود ذکر شود، آن شریک در مقابل طلبکاران دارای مسئولیت تضامنی نیز خواهد بود. بنابراین از آنجایی که ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به تجربه و دانش حقوقی زیادی دارد، برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود آرایشی بهداشتی حتما با مشاورین متخصص ثبت شرکت تماس بگیرید تا مشکل حقوقی برای شما در این راه رخ ندهد.

ثبت شرکت آرایشی بهداشتی با مسئولیت محدود

مدارک ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی با مسئولیت محدود

  • کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی شرکا
  • دو نسخه شرکت‌نامه با امضا تمامی شرکا
  • دو نسخه اساسنامه با امضا تمامی شرکا
  • دو نسخه اقرارنامه با امضا تمامی شرکا
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • اصل گواهی بانکی جهت پرداخت کلیه سرمایه شرکا
  • دریافت مجوز در صورتی که حیطه کاری شما نیاز به اخذ مجوز دارد

برای اطلاع دقیق از مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره دهند.

مدارک ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی با مسئولیت محدود

بهترین راه ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

همانطور که گفتیم، شما برای ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی میتوانید از دو طریق شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص اقدام کنید. ولی حالا این سوال برای شما پیش میاید که کدام یک از این دو نوع شرکت بهتر است.

اصولا نمیتوان هیچ یک از این نوع شرکت‎‎ها را بهتر از دیگری دانست، بلکه شما باید با توجه به شرایط خود بهترین گزینه برای شرکت تجاری‎تان را انتخاب کنید. برای مثال شرکت‎های با مسئولیت محدود برای تشکیل به شرکای کمتری نسبت به شرکت سهامی خاص نیاز دارند، اما از طرف دیگر برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز به سرمایه های مهمی است که به همین دلیل مقررات زیادی برای شرکت‎های سهامی خاص وجود دارد.

بهترین راه ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

جمع بندی

در مجموع ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی از دو طریق شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود امکان پذیر است که شما باید با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا مشاورن موسسه به شما بهترین راه را به شما برای ثبت شرکت خود نشان دهند تا در کمترین زمان ممکن و به راحتی هرچه تمام‎تر شرکت خود را تاسیس کنید.

خانم ولی زاده مشاور ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی

5/5 - (4 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

8 پاسخ

    1. سلام و درود.

      ممنون از زمان ارزشمندی که بابت مطالعه مقاله ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی گذاشتید.در صورت نیاز به ثبت شرکت میتونید با مشاوران ثبت فرهنگ در تماس باشید.

  1. آیا شرکت تضامنی برای ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی مناسب است؟

    1. سلام و درود.

      خیر ثبت شرکت تضامنی برای موضوع فعالیت آرایشی و بهداشتی گزینه مناسبی نیست.برای ثبت شرکت در زمینه فعالیت کاری شما بهترین گزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود و یا ثبت شرکت سهامی خاص میباشد که برای اطلاع از شرایط ثبت هر کدام از این نوع شرکتها و شروع روند ثبت شرکت میتوانید با مشاوران و کارشناسان ثبت فرهنگ در تماس باشید.

  2. سلام، آیا با ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی میتوانم به صورت قانونی این اقلام را وارد کشور کنم؟

    1. سلام‌ و درود.
      در صورتی که موضوع فعالیت شرکت را بصورتی تنظیم کنید که بحث بازرگانی در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی را شامل شود و اقدام به دریافت کارت بازرگانی از طریق شرکت(کارت بازرگانی حقوقی) نمایید میتوانید با توجه به قوانین بازرگانان و رعایت این مسائل واردات محصول مورد نظر را بوسیله شرکت آرایشی و بهداشتی داشته باشید.

  3. سلام و خسته نباشید. ببخشید برای ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی کدام نوع شرکت مناسبتر است؟

    1. سلام و درود.
      در کل شرکتهایی که برای این نوع فعالیتها به ثبت میرسند از نوع شرکتهای سهامی خاص و یا شرکتهای با مسئولیت محدود میباشند که عموماً برای شرکتهای با موضوع فعالیت آرایشی و بهداشتی،شرکتهای با مسئولیت محدود به دلایل مختلف گزینه مناسبتری به نسبت شرکتهای سهامی خاص هستند و دارای آمار ثبتی بالاتری نیز میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس