ثبت شرکت مهاجرتی

ثبت شرکت مهاجرتی

ثبت شرکت مهاجرتی (بروزرسانی اسفند 1402): در زندگی امروز افراد به دنبال ارتقا سطح شغلی خود و همچنین به دنبال یافتن یک زندگی بهتر هستند. بسیاری از افراد هستند که تا به امروز نتوانستند زندگی دلخواه خود را داشته باشند که به همین دلیل تصمیم میگیرند تا در ادامه آنجوری که دوست دارند زندگی کنندشما با ثبت شرکت مهاجرتی میتوانید زندگی بسیاری از آدم‎ها را تغییر دهید.

همه ما به دنبال ایجاد تغییرات مثبت و همچنین به دنبال یک زندگی بهتر هستیم. گاهی اوقات برای داشتن یک زندگی خوب باید یک گام بسیار مهم برداشت.

اگر میخواهید که یک شرکت مهاجرتی داشته باشید، باید در ابتدا بدانید که کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا شما قرار است زندگی یک فرد را تغییر دهید.

پهمه ما آرزوهایی داریم که گاهی اوقات برای برآورده کردن آن‎ها باید به سراغ دیگران برویم. با ثبت شرکت مهاجرتی شما میتوانید آرزوی افراد بسیار زیادی را برآورده کنید.

علاوه بر اینکه داشتن یک شرکت مهاجرتی رابطه بسیار مستقیمی با آینده مشتریان شما دارد و کار شما بر روی زندگی آن‎ها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت، در کنار آن یک داشتن شرکت مهاجرتی سود و درآمد بسیار زیادی برای شما خواهد داشت.

بهترین کار و بیزنسی که میتوانید داشته باشید، ثبت شرکت مهاجرتی است زیرا شما از طریق اینکار هم میتوانید به هم نوعان خود کمک کنید تا یک زندگی بهتر داشته باشند و هم در کنار آن درآمد و سود زیادی کسب کنید.

تقریبا غیرممکن است که بتوانید یک بیزنس پیدا کنید که هم از طریق آن سود و درآمد عالی داشته باشید و هم به هم نوعان خود کمک کنید. شرکت مهاجرتی از تنها بیزنس‌هایی میباشد که این دو مزیت را همراه خود دارد.

اما باید توجه داشته باشید که به ثبت رساندن یک شرکت مهاجرتی به همین راحتی هم نیست و شما باید برای ثبت شرکت تجاری خود یک سری مراحل و چالش‌ها را پشت سر بگذارید.

زمانی که در ثبت شرکت تجاری به مشکلی برخورد کردید بهترین راه برای حل مشکل استفاده از دانش افراد متخصص در آن زمینه است. موسسه ثبت شرکت فرهنگ آشناترین نام در زمینه ثبت شرکت تجاری به شما در حل مشکلات ثبت شرکت‎تان کمک میکند.

بهترین متخصصان و مشاورین خبره در امور ثبت شرکت تجاری در ایران در موسسه ثبت شرکت فرهنگ جمع شده اند تا به شما کمک کنند تا به راحتی شرکت مهاجرتی خود را به ثبت برسانید.

اگر قصد ثبت یک شرکت مهاجرتی به نام خودتان را دارید باید قبل از آنکه کاری کنید یک سری اطلاعات کلی در رابطه با چگونگی و نحوه ثبت شرکت مهاجرتی و همچنین قوانین مربوط به آن داشته باشید.

به ما اعتماد کنید، دانستن اطلاعاتی که در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت باعث میشود که شما در کار خود نسبت به رقبایتان جلو بیوفتید زیرا افراد بسیاری هستند که از این اطلاعات خبر ندارند.

خانم شهبازی مشاور ثبت شرکت مهاجرتی

نحوه ثبت شرکت مهاجرتی

طبق قانون اگر شما قصد به ثبت رساندن شرکت مهاجرتی داشته باشید، میتوانید از طریق دو روش نسبت به ثبت شرکت تجاری خود اقدام کنید. ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت با مسئولیت محدود دو نوع شرکت تعریف شده در قانون هستند که از طریق آن‎ها میتوانید شرکت مهاجرتی خود را ثبت کنید.

قطعا برای شما این سوال پیش آمده است که ثبت شرکت مهاجرتی از کدام طریق بهتر است، شرکت سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود؟

اگر برای پیدا کردن جواب سوال خود خیلی عجله دارید و میخواهید که در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید، همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

و یا اگر میخواهید که یک تصویر کلی از چگونگی و نحوه ثبت شرکت تجاری و مهاجرتی داشته باشید پس تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شرکت مهاجرتی سهامی خاص و شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود را به صورت کامل مقایسه کنیم.

نحوه ثبت شرکت مهاجرتی

ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

شرکت سهامی خاص یکی از انواع شرکت‎های بازرگانی و یکی از شرکت‎هایی است که میتوانید از طریق آن اقدام به ثبت شرکت مهاجرتی کنید.

در شرکت سهامی خاص تمامی سرمایه شرکت از طریق شرکا تامین میشود و هر یک از شرکت تنها به اندازه مبلغ سرمایه خود در شرکت در برابر طلبکاران شرکت مسئول هستند.

ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

تعداد اعضا ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

مطابق با قانون برای ثبت شرکت سهامی خاص شما به حداقل 3 نفر نیاز دارید. همچنین علاوه بر حداقل 3 شریک برای ثبت شرکت سهامی خاص به 2 بازرس نیاز دارید.

توجه داشته باشید که 2 بازرس انتخابی شما برای شرکت سهامی خاص نباید از میان شرکا باشند یا با آن‎ها رابطه خویشاوندی داشته باشند.

تعداد اعضا ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

سرمایه ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

زمانی که شما قصد ثبت شرکت مهاجرتی از طریق شرکت سهامی خاص را دارید باید سرمایه شرکت را در زمان ثبت پرداخت کنید، اما خبر خوب اینکه نه کل سرمایه را در زمان ثبت پرداخت کنید. در شرکت سهامی خاص تنها لازم است 35 درصد از سرمایه تعهد شده شرکا در زمان ثبت شرکت پرداخت شده باشد.

سرمایه ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

انتخاب نام برای ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

در زمان ثبت شرکت مهاجرتی از طریق شرکت سهامی خاص باید یک سری قواعد در نامگذاری شرکت‎تان را رعایت کنید. در شرکت سهامی خاص باید حتما عبارت سهامی خاص در ابتدا و یا انتهای نام شرکت ذکر شود.

البته شرکت سهامی خاص یک سری قواعد مخصوص به خود را دارد که اگر قصد دارید شرکت مهاجرتی‎تان را از طریق شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید باید این قواعد را بدانید
قواعد اختصاصی ثبت شرکت سهامی خاص از قواعدی است که تنها متخصصان و افراد خبره در زمینه امور ثبت شرکتی از آن‎ها آگاه هستند.

اگر شما هم قبول کنید که یک ثبت خوب فرهنگ است و همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید، میتوانید از راز ثبت شرکت سهامی خاص باخبر شوید.

انتخاب نام برای ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

مدارک ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شرکا
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • دریافت مجوزهای مورد نیاز برای ثبت شرکت مهاجرتی
  • گواهی بانکی پرداخت سرمایه تعهد شده شرکا
  • دو نسخه از اساسنامه با امضا تمام موسسین
  • دو نسخه صورت جلسه با امضا تمام موسسین
  • اقرارنامه

مدارک ثبت شرکت مهاجرتی سهامی خاص

ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

یکی دیگر از روش‌هایی که میتوانید از طریق آن شرکت مهاجرتی خود را به ثبت برسانید، شرکت با مسئولیت محدود است. شرکت با مسئولیت محدود محبوب‎ترین شرکت تجاری در ایران میباشد.

در شرکت با مسئولیت محدود علی‌رغم شرکت سهامی خاص باید موضوع شرکت حتما تجاری باشد.شرکای شرکت با مسئولیت محدود نیز تنها به اندازه مبلغ سرمایه خود در برابر طلبکاران شرکت مسئول هستند.

ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

تعداد اعضا ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود شما به حداقل 2 شریک نیاز دارید که به همین دلیل به ثبت رساندن این شرکت نسبت به سایر شرکت‎های تجاری ساده‎تر است.

تعداد اعضا ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

سرمایه ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

یکی از تفاوت‎های شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص در نوع سرمایه است. در شرکت سهامی خاص سرمایه شرکت به سهام تقسیم میشود اما در شرکت با مسئولیت محدود اینگونه نیست.

همچنین در زمان ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود باید تمامی سرمایه شرکا به صورت یکجا پرداخت شود که این مورد یکی دیگر از تفاوت‎های این شرکت با شرکت سهامی خاص است.

اما در هر دو شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی سهامی خاص، شرکای شرکت تنها به اندازه مبلغ سرمایه و سهام خود در شرکت در برابر طلبکاران و اشخاص ثالث مسئول هستند.

سرمایه ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

انتخاب نام برای ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

در زمان نامگذاری برای شرکت با مسئولیت محدود باید حتما عبارت با مسئولیت محدود در نام شرکت ذکر شود زیرا در غیر این صورت شرکا مسئولیت پرداخت کلیه بدهی‎های شرکت خواهند بود.

به علاوه نام هیچ یک از شرکای با مسئولیت محدود نباید در نام شرکت عنوان شود زیرا در این صورت شرک نام برده شده دارای مسئولیت تضامنی خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه و چگونگی به ثبت رساندن شرکت مهاجرتی از طریق شرکت با مسئولیت محدود همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

انتخاب نام برای ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

مدارک ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شرکا
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • دریافت مجوزهای مورد نیاز برای ثبت شرکت مهاجرتی
  • گواهی بانکی پرداخت سرمایه تعهد شده شرکا
  • دو نسخه از اساسنامه با امضا تمام موسسین
  • دو نسخه صورت جلسه با امضا تمام موسسین
  • اقرارنامه

مدارک ثبت شرکت مهاجرتی با مسئولیت محدود

نحوه استعلام ثبت شرکت مهاجرتی

یکی از مباحثی که در زمان ثبت شرکت مهاجرتی به آن بسیار پرداخته میشود، قانونی بودن خدمات شرکت مهاجرتی است. آیا مرجعی برای استعلام قانونی بودن خدمات شرکت مهاجرتی وجود دارد؟

شما از طریق سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی میتوانید قانونی بودن فعالیت شرکت مهاجرتی مدنظر خود را بررسی کنید و از قانونی بودن آن مطمئن شوید.

این سامانه زیرنظر سازمان ثبت اسناد و املاک میباشد و شما میتوانید از طریق این سامانه اطلاعات تمامی شرکت‎هایی که به صورت قانونی در زمینه مهاجرت فعالیت میکنند را به دست آورید.

نحوه استعلام ثبت شرکت مهاجرتی

جمع بندی

در این مقاله به شما تمامی راه‎های ثبت شرکت مهاجرتی را گفتیم. شما برای ثبت شرکت خود میتوانید از دو طریق شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود اقدام کنید. هر دو نوع این شرکت قانونی بوده و شما با خیال راحت میتوانید برای ثبت شرکت خود یکی از این دو شرکت را انتخاب کنید، اما قطعا برای ثبت شرکت خود و نحوه آن به راهنمایی نیاز دارید پس همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید و از خدمات تخصصی مشاورین موسسه بهره ‎مند شوید تا شرکت خود را در سریعترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

خانم شهبازی مشاور ثبت شرکت مهاجرتی

5/5 - (4 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

8 پاسخ

  1. سلام، برای ثبت شرکت مهاجرتی با سرمایه اولیه یک میلیار تومان کدام نوع شرکت بهتر است؟

    1. سلام و درود.

      بهترین انتخاب برای تاسیس شرکت با موضوع فعالیت مهاجرتی شرکت مسئولیت محدود یا سهامی خاص هست که شما میتونید با توجه به تعداد افراد و … یکی از این دو نوع شرکت را انتخاب نمایید.

  2. سلام، آیا از خارج از ایران هم میتوانیم برای ثبت شرکت مهاجرتی در ایران اقدام کنیم؟

    1. سلام و درود.

      ثبت شرکت مهاجرتی،یکی از انواع شرکتهایی میباشد که میبایست پیش از تاسیس شرکت اقدام به دریافت مجوزهای لازم از سازمان مربوطه نمود و برای دریافت این مجوزات حضور خود شخص ضروری است.پس از دریافت مجوزهای لازم و مهر سازمان مربوطه بر اوراق شرکت میتوان برای دریافت مدارک نهایی از اداره ثبت شرکتها یک شخص را به عنوان وکیل مشخص نمود و بدون نیاز به حضور شخص،مدارک را از اداره ثبت شرکتها دریافت نمود.

  3. سلام، آیا برا ثبت یک شرکت مهاجرتی، باید در دیگر کشورها هم دفتر تاسیس کنیم؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

  4. سلام و روز بخیر، ببخشید کدام نوع شرکت برای ثبت شرکت مهاجرتی بار مالیاتی کمتری دارد؟

    1. سلام و درود.
      مبلغ محاسبه مالیات به نوع شرکت ارتباطی ندارد و میزان محاسبه نرخ مالیات به میزان درآمد شرکت در طول سال مالی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس