ثبت شرکت طراحی مد

ثبت شرکت طراحی مد

ثبت شرکت طراحی مد : دنیا در حال پیشرفت است، پس چرا شما به فکر پیشرفت نیستید؟ اگر تصور میکنید که در کسب و کار شما راهی برای پیشرفت نیست، سخت در اشتباهید زیرا در این مقاله میخواهیم به شما ثابت کنیم که چرا باید شرکت طراحی مد را به ثبت برسانید و هر آن اطلاعاتی که برای ثبت شرکت طراحی مد لازم میباشد را در اختیار شما قرار خواهیم داد، پس به هیچ عنوان این مقاله مفید را از دست ندهید.

خانوم ولی زاده مشاور ثبت شرکت طراحی مد

اگر به شما بگویند چند چیز را نام ببر که همیشه در حال تغییر هستند، چه میگویید؟ هر چیزی که نام ببرید را فراموش کنید زیرا صنعت مد چیزی است که همیشه و در همه حال تغییر میکند.

اصولا ذات و خصلت صنعت طراحی مد تغییر میباشد و به همین جهت پیشرفت در این حوزه بسیار میسر است و اگر شما قدردان فرصتی که اکنون در اختیار شما قرار دادیم نباشید، به زودی پشیمان خواهید شد.

ثبت شرکت طراحی مد راهی است که شما بالاخره یک روز باید آن را طی کنید و چه بهتر که همین حالا و پس از خواندن این مقاله برای تشکیل شرکت خود دست به کار شوید، به قول برایان تریسی، نویسنده مشهور کتاب های موفقیت، برای موفقیت همیشه بزرگ ترین و زشت ترین قورباغه را بخورید.

البته ثبت شرکت طراحی مد زمانی سخت و زشت است که شما به تنهایی برای ثبت شرکت خود اقدام کنید، اما قرار نیست که ما شما را در این مسیر تنها بگذاریم و یک ثبت خوب فرهنگ است زیرا در همه حال حامی و پشتیبان شما خواهد بود.

مزایای ثبت شرکت طراحی مد

مزایایی که ثبت شرکت تجاری برای شما در پی خواهد داشت، بی نهایت است پس به هیچ عنوان نه ما میتوانیم در این مقاله به همه مزایا بپردازیم و نه در حوصله شما خواهد بود. در ادامه برا برخی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت طراحی مد آشنا خواهیم شد:

  • هیچ چیزی بهتر از این نیست که شما را به صورت رسمی و قانونی بشناسند. اگر شما شرکت طراحی مد خود را به ثبت برسانید، میتوانید فعالیت های رسمی و قانونی داشته باشید.
  • پروژه ها و قراردادهای بزرگ را از یاد نبرید زیرا بخش بسیار بزرگی از کار شما را تشکیل میدهند. اگر شرکت طراحی مد خود را داشته باشید میتوانید با مزون ها و نمایشگاه های مختلف قرارداد همکاری امضا کنید.
  • چه کسی از پول بدش میاید؟ همه کارهایی که ما میکنیم به خاطر پول است پس چرا وقتی با ثبت و تشکیل شرکت طراحی مد میتوانیم به مقدار زیادی پول برسیم، آن را نادیده بگیریم؟ ثبت شرکت طراحی مد راهی است به سوی فروش بیشتر.
  • شما میتوانید حتی وارد بازار های تجاری شوید! خودتان و کارتان را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. در صورتی که بخواهید در تجارت فعالیت داشته باشید باید در قالب شرکت های تجاری رسمی در ایران به ثبت برسید.
  • پس از اینکه شرکت خود را به ثبت برسانید، دیگر شما تحت حمایت حقوق مالکیت فکری خواهید بود و کسی نمیتواند از اسم، شهرت و اعتبار شرکت تجاری شما استفاده کند.

مزایای ثبت شرکت طراحی مد

مزایای تشکیل شرکت طراحی مد به هیچ عنوان محدود به این موارد نمیشود و شما پس از اینکه شخصا شرکت تجاری تان را به ثبت برسانید، کم کم متوجه به مزایای ثبت و تشکیل شرکت تجاری خواهید شد.

آیا ثبت شرکت طرا‌حی مد نیاز به مجوز نیاز دارد؟

یکی از سوالات بسیار پرتکرار در رابطه با تشکیل شرکت طراحی مد، دریافت مجوز های مورد نیاز میباشد و اینکه آیا برای ثبت شرکت طراحی مد نیازی به اخذ مجوز است؟

آیا ثبت شرکت طرا‌حی مد نیاز به مجوز نیاز دارد؟

بله، فعالیت شرکت های طراحی مد در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری محسوب میشود ( نمایشگاه مد، مزون های مختلف و …) و از همین جهت برای ثبت شرکت طراحی مد نیاز به دریافت مجوز از وزارت ارشاد میباشد تا بتوانید شرکت طراحی مد خود را به ثبت برسانید.

اگر در این خصوص به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، میتوانید همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگرید تا با دریافت مشاوره از  مزایا و نحوه تشکیل شرکت طراحی مد اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت طراحی مد

اکنون که با مزایا و مجوزهای لازم برای تشکیل شرکت طراحی مد آشنا شدید، حالا وقت آن است که کمی عملگرا شوید و همین حالا مدارک مورد نیاز تشکیل شرکت طراحی مد را جمع آوری و تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت طراحی مد

ثبت شرکت طراحی مد از دو طریق شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود ممکن میباشد و به همین جهت به صورت جداگانه مدارک مورد نیاز ثبت هر نوع از این شرکت ها را برای شما بیان خواهیم کرد:

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت سهامی خاص طراحی مد

  • کپی شناسنامه و کارت ملی هر یک از شرکا
  • گواهی عدم سو پیشینه اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و بازرسان
  • اصل وکالتنامه وکیل دادگستری درصورتی ثبت شرکت از طریق وکیل صورت بگیرد.
  • اصل گواهی بانکی بر پرداخت حداقل سرمایه تعهدی شرکا
  • ارائه مجوز درصورتی که حیطه کاری شما نیاز به مجوز داشته باشد.
  • دو برگ اساسنامه با امضا تمام موسسین
  • دو نسخه صورت جلسه با امضا تمام موسسین

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت سهامی خاص طراحی مد

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت با مسئولیت محدود طراحی مد

  • کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی شرکا
  • دو نسخه شرکت‌نامه با امضا تمامی شرکا
  • دو نسخه اساسنامه با امضا تمامی شرکا
  • دو نسخه اقرارنامه با امضا تمامی شرکا
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • اصل گواهی بانکی جهت پرداخت کلیه سرمایه شرکا
  • دریافت مجوز در صورتی که حیطه کاری شما نیاز به اخذ مجوز دارد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت با مسئولیت محدود طراحی مد

برای ثبت شرکت طراحی مد از طریق شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود شما صرفا به همین مدارک و مقدار زیادی مهارت و تجربه نیاز دارید.

کدام قالب شرکت تجاری برای شرکت طراحی مد مناسب است؟

قطعا یکی از سوالات شما در حال حاضر مربوط به نوع شرکت تجاری میباشد و میخواهید بدانید که چرا ما صرفا مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود را به شما گفتیم و آیا نمیتوان شرکت طراحی مد را از طریق انواع دیگر شرکت به ثبت رساند؟

برای ثبت شرکت طراحی مد شما میتوانید به سراغ 8 نوع شرکت تجاری قابل ثبت در ایران بروید که این شرکت ها شامل:

  • شرکت سهامی عام
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • شرکت نسبی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت تعاونی

میباشند و شما میتوانید از این طریق شرکت تجاری خود را به ثبت برسانید اما آیا میدانید که از میان این 8 نوع شرکت تجاری فقط 2 نوع آن برای ثبت شرکت طراحی مد مناسب میباشد؟

شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود تنها شرکت های تجاری هستند که میتوانید شرکت طراحی مد خود را در قالب هر یک از این شرکت های تجاری به ثبت برسانید و هر کدام از این شرکت ها مزایا مخصوص به خود را دارند.

کدام قالب شرکت تجاری برای شرکت طراحی مد مناسب است؟

برخی از مزایای ثبت شرکت سهامی خاص:

  • برای ثبت شرکت سهامی خاص به حداقل 3 شریک و 2 بازرس نیاز دارید.
  • برای ثبت شرکت سهامی خاص نیازی نیست که تمام سرمایه شرکت را در ابتدا پرداخت کنید.
  • در شرکت سهامی خاص آورده شرکا به قطعات سهام تقسیم میشوند و هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهام خود در شرکت دارای مسئولیت هستند.

برخی از مزایای ثبت شرکت با مسئولیت محدود:

  • برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به حداقل 2 شریک نیاز است.
  • فرایند ثبت شرکت با مسئولیت محدود نسبت به سایر شرکت ها بسیار ساده تر میباشد.
  • در شرکت با مسئولیت محدود هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهم الشرکه خود در شرکت دارای مسئولیت میباشد.

برای ثبت شرکت طراحی مد شما میتوانید از طریق این دو شرکت اقدام کنید اما برای اینکه بدانید کدام نوع شرکت برای شما مناسب میباشد باید با دریافت مشاوره تخصصی به پاسخ این سوال برسید.

ثبت شرکت طرا‌حی مد چه مراحلی دارد؟

برای ثبت شرکت طراحی مد شما نیاز است تا ابتدا فرم تقاضانامه ثبت شرکت خود را در سامانه اداره ثبت شرکت ها تکمیل کنید و اگر نام شرکت شما تایید شود باید مدارک و مجوز های مورد نیاز را در سامانه آپلود و هزینه اولیه ثبت شرکت خود را پرداخت کنید.

برای ثبت شرکت تجاری شما باید مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهید تا در نهایت شرکت تجاری شما به صورت قانونی به ثبت برسد و بتوانید از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که گفته شد برای ثبت شرکت طراحی مد شما علاوه بر به مدارک و مجوز های مورد نیاز باید سه عنصر دانش، مهارت و تجربه در امور ثبت شرکت های تجاری را داشته باشید.

بنابراین به هیچ عنوان این ریسک را نکنید و حتما مراحل ثبت شرکت تجاری خود را زیر نظر بهترین و متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری انجام دهید.

خانوم ولی زاده مشاور ثبت شرکت طراحی مد

در این مقاله هر اطلاعاتی که برای ثبت شرکت طراحی مد لازم بود را به شما گفتیم تا بلافاصله پس از خواندن این مقاله بتوانید مراحل ثبت شرکت خود را زیر نظر ماهر ترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری در ایران آغاز کنید. وقت را هدر ندهید و همین حالا جهت اطلاعات بیشتر با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

 

5/5 - (7 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

10 پاسخ

  1. آیا می توانم به تنهایی و بدون شریک برای ثبت شرکت طراحی مد اقدام کنم؟

    1. سلام و درود.

      خیر،برای تاسیس شرکت با هر موضوع فعالیتی که طراحی مد و تولید و پخش پوشاک نیز یکی از انواع مختلف موضوع فعالیت میباشد وجود حداقل دو نفر(برای رکتهای با مسئولیت محدود) ضروری است و یک نفره قادر به ثبت شرکت نیستید.در صورتی که اگر تصمیم داشته باشید شرکتی که ثبت میکنید در قالب سهامی خاص باشد وجود حداقل 5 نفر برای اعضای هیئت مدیره و بازرسین در شرکت ضروری است.

  2. من قصد ثبت شرکت طراحی مد را دارم، کدام نوع شرکت برای کسب و کارم بهتر است؟

    1. سلام و درود.

      با توجه به تعداد اعضای تشکیل دهنده شرکت و نوع فعالیت کاری شما که آیا نیاز به حضور در مناقصات و … دارید یا خیر شما میتونید شرکتتون رو در قالب شرکتهای مسئولیت محدود یا سهامی خاص به ثبت برسونید.در مجموع طبق آمار ثبتی شرکتهای با موضوع فعالیت طراحی مد بیشتر در قالب شرکتهای مسئولیت محدود به ثبت میرسند.

  3. سلام، آیا با ثبت شرکت طراحی مد میتوانیم برای واردات کالا نیز اقدام کنیم؟

    1. سلام و درود.

      برای اجرایی کردن امور بازرگانی میبایست پس از ثبت شرکت مورد نظر و دریافت کد اقتصادی و تکمیل مدارک لازم اقدام به دریافت کارت بازرگانی به اسم شرکت و به نمایندگی مدیر عامل نمایید.در اینصورت میتونید پس از تکمیل روند ذکر شده اقدام به واردات کالای مورد نظر نمایید.

  4. سلام، آیا برای ثبت شرکت طراحی مد نیاز به مدرک مرتبط دانشگاهی دارم؟

    1. سلام و درود.

      برای ثبت شرکت طراحی مد علاوه بر مدارک لازمه برای ثبت شرکت،نیاز به اخذ مجوز از وزارت ارشاد میباشد و نیازی به ارائه مدرک مرتبط در اداره ثبت شرکتها نمیباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *