ثبت شرکت در بندرعباس

ثبت شرکت در بندر عباس

ثبت شرکت در بندر عباس : اگر از فعالان تجاری باشید، حتما خبر دارید که در بندر عباس برای شروع یک بیزنس چه پتانسیل بالایی وجود دارد. بندر عباس یکی از استراتژیک ترین شهر های ایران است که برای شروع هر کسب و کار به خصوص ثبت شرکت بسیار مناسب میباشد. در این مقاله هر آن اطلاعاتی که برای ثبت شرکت در بندر عباس لازم است را به شما خواهیم گفت پس اگر قصد شروع یک بیزنس موفق در این شهر و استان را دارید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید زیرا در ادامه قرار است تا شگفت زده شوید!

از زمان های دور تا به امروز تجار و بیزنس های تجاری دارای سود و درآمد مالی بسیار زیادی بوده اند. بزرگ ترین تاجران معتقد هستند که اگر میخواهید یک تاجر موفق شوید باید از پتانسیل های موجود بهترین استفاده را ببرید.

اکنون همه چیز برای شما فراهم میباشد و اگر کمی شجاع باشید، میتوانید یک بیزنس و کسب و کار بسیار موفق در شهر بندر عباس به نام خود داشته باشید. ثبت شرکت در بندر عباس دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

قطعا میدانید که راه اندازی یک کسب و کار تجاری علی الخصوص ثبت یک شرکت تجاری دنگ و فنگ های بسیار زیادی دارد، اما در این مقاله قصد داریم تا بهترین و همچنین صحیح ترین راه برای ثبت شرکت تجاری را به شما نشان دهیم.

شرکت های تجاری قابل ثبت در ایران 8 مورد میباشند که شما باید با توجه به هدف و شرایط خود، شرکت تجاری مناسب را انتخاب و فرایند ثبت آن را آغاز کنید.

اولین گام برای ثبت شرکت در بندر عباس آشنایی کامل با شرایط یک به یک شرکت های تجاری میباشد. شما باید با شرایط ثبت هر یک از شرکت های تجاری به خوبی آشنا باشید تا در نهایت با دریافت مشاوره ثبت شرکت تجاری، بهترین نوع شرکت را برای ثبت انتخاب کنید.

اگر در هدف تان برای ثبت یک شرک تجاری موفق مصمم هستید پس از این جا به بعد مقاله را بسیار جدی بگیرید، زیرا این نکات موفقیت یا عدم موفقیت شرکت تجاری شما را تعیین میکنند.

مشاور ثبت شرکت در بندر عباس

شرایط ثبت شرکت در بندر عباس

هر شرکت تجاری در ایران شرایط ثبت مخصوص به خود را دارد و از آنجایی که تعداد شرکت های تجاری قابل ثبت در ایران 8 نوع میباشند باید شرایط ثبت شرکت های تجاری یک به یک بررسی شود.

شرایط ثبت شرکت در بندر عباس

برای ثبت شرکت در بندر عباس انواع و شرایط شرکت های تجاری به شرح زیر میباشد:

ثبت شرکت سهامی عام در بندر عباس

اولین نوع شرکت تجاری که به آن میپردازیم، شرکت سهامی عام میباشد. در شرکت سهام عام بخشی از سرمایه شرکت از طریق شرکا و بخش دیگری از سرمایه شرکت از طریق پذیره نویسی به دست می آید. برای ثبت شرکت سهامی عام حداقل به 5 شریک نیاز میباشد، به علاوه در شرکت سهامی عام شرکای شرکت به اندازه مبلغ سهام خود در شرکت دارای مسئولیت هستند.

ثبت شرکت سهامی خاص در ندرعباس

برای ثبت شرکت در بندر عباس، شرکت سهامی خاص از هر نظر یک گزینه بسیار عالی است. برای ثبت شرکت سهامی خاص شما به حداقل 3 شریک نیاز دارید، همچنین وجود 2 بازرس در شرکت سهامی خاص اجباری است که نباید دارای رابطه خویشاوندی با شرکای شرکت باشند. به مانند شرکت سهامی عام در شرکت سهامی خاص شرکای شرکت به اندازه مبلغ سهام خود در شرکت دارای مسئولیت هستند و تمامی سرمایه شرکت از طریق شرکا تامین میشود.

اما چه موردی شرکت سهامی خاص را ویژه میکند؟

برای ثبت شرکت سهامی خاص نیازی نیست که تمامی سرمایه شرکت در ابتدا پرداخت شود!!! بله درست متوجه شدید، در شرکت سهامی خاص شرکا تنها باید 35% از سرمایه تعهد شده را برای ثبت شرکت پرداخت کنند.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر عباس

به طور کلی برای ثبت شرکت در بندر عباس، دو نوع شرکت تجاری بسیار محبوب و پر استفاده میباشند. یکی از این شرکت ها سهامی خاص است و شرکت دیگر شرکت با مسئولیت محدود میباشد که قرار است با آن بیشتر آشنا شوید.

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به حداقل 2 شریک نیاز است که هر یک از شرکا در شرکت با مسئولیت محدود به اندازه سهم الشرکه خود در شرکت دارای مسئولیت هستند. سهم الشرکه همان سرمایه شرکا در شرکت با مسئولیت محدود میباشد. لازم به توجه است که سرمایه شرکا در شرکت سهام خاص به سهام تقسیم میشود اما در شرکت با مسئولیت محدود سرمایه هر شریک در حکم سهم الشرکه است.

از دلایل محبوبیت شرکت با مسئولیت محدود فرایند بسیار راحت ثبت آن میباشد که باعث شده است در کنار شرکت سهامی خاص پر استفاده ترین شرکت تجاری برای ثبت شرکت در بندر عباس باشد.

ثبت شرکت‌های اشخاص در بندر عباس

شرکت های اشخاص قابل ثبت در ایران شامل شرکت تضامنی و شرکت نسبی میباشند. برای ثبت هر دو این شرکت ها به حداقل 2 شریک نیاز است.

شرکت تضامنی و شرکت نسبی در عمل تنها یک تفاوت دارند که مربوط مسئولیت شرکا است. در شرکت تضامنی شرکا در برابر تمامی تعهدات شرکت ضامن هستند اما در شرکت نسبی مسئولیت شرکا به اندازه نسبت سهم خود در شرکت میباشد.

ثبت شرکت‌های ترکیبی در بندر عباس

شرکت های ترکیبی شامل شرکت مختلط سهامی و شرکت مختلط غیر سهامی میشوند که برای ثبت شرکت در بندر عباس میتوانید به سراغ ثبت این دو شرکت بروید.

شرکت مختلط سهامی از ترکیب شرکت سهامی خاص و شرکت تضامنی است که به حداقل 3 شریک نیاز دارد و شرکت مختلط غیر سهامی از ترکیب شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تضامنی است که به حداقل 2 شریک نیاز دارد.

ثبت شرکت تعاونی در بندر عباس

برای ثبت شرکت تعاونی تعداد شرکا باید حداقل 7 نفر باشد، همچنین میزان سرمایه در شرکت تعاونی نامحدود است و باید حداقل یک سوم سرمایه شرکت در هنگام ثبت به صورت نقدی پرداخت شود. به علاوه در شرکت تعاونی باید حداقل 51% از سرمایه شرکت در مالکیت شرکا باشد. برای ثبت شرکت در بندر عباس شرکت تعاونی نیاز میتواند یک گزینه مناسب باشد.

موسسه ثبت شرکت فرهنگ محبوب ترین موسسه ثبت شرکت تجاری در ایران میباشد که شما میتوانید تمامی فرایند ثبت شرکت در بندر عباس را از طریق کارشناسان موسسه ثبت شرکت فرهنگ انجام دهید.

اکنون شما با شرایط ثبت انواع شرکت های تجاری به صورت کامل اشنا هستید، اما ثبت کدام شرکت تجاری برای شما مناسب میباشد؟ جواب به این سوال بسیار تخصصی است و شما برای یافتن جواب باید با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در بندر عباس

جهت ثبت شرکت در بندر عباس باید در اولین فرصت مدارک زیر را تهیه کنید تا فرایند ثبت شرکت تجاری تان را زیر نظر یک ثبت خوب فرهنگ است، آغاز کنید.

  • مدارک شناسایی شرکا
  • شرکت نامه
  • تقاضا نامه شرکت
  • کد ثنا
  • اساسنامه شرکت
  • آدرس و کد پستی محل شرکت
  • تعیین حق امضا شرکت
  • تعیین سهام و سمت هر یک از شرکا
  • آماده سازی 5 مورد اسم 3سیلابی به ترتیب الویت
  • ارائه مجوز در صورت نیاز
  • دو نسخه تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی و مجمع موسسین
  • وکالت نامه وکیل در صورتی که فرایند تاسیس شرکت توسط وکیل انجام شود
  • ارائه فیش بانکی واریز سرمایه قانونی شرکت

اگر برای ثبت شرکت تجاری مطمئن هستید باید هر چه سریعتر مدارک بالا را تهیه کنید و برای موسسه ثبت شرکت خود ارسال کنید تا فرایند ثبت شرکت در بندر عباس را با قدرت آغاز کنید.

اکنون که با تمامی شرایط و مدارک ثبت انواع شرکت های تجاری آشنا هستید باید یک آشنایی کلی با مراحل ثبت شرکت داشته باشید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در بندر عباس

مراحل ثبت شرکت در بندر عباس

در حال حاضر با توجه به اطلاعاتی که از خواندن این مقاله کسب کردید، شما برای ثبت شرکت تجاری کاملا آماده هستید زیرا هم شرایط ثبت انواع شرکت های تجاری و همچنین با مدارک مورد نیاز در حد مختصر و مفید آشنا هستید.

برای ثبت شرکت در بندر عباس خود شما با مراجعه به سایت اداره ثبت شرکت ها میتوانید اقدام کنید اما باید از قبل خود را برای مواجه با انواع چالش ها و مشکلات آماده کرده باشید.

بگذارید رو راست باشیم، فرایند ثبت شرکت تجاری بسیار مشکل است و نیازمند به دانش حقوقی و تجربه بسیار بالایی میباشد و فقط کارشناسان متخصص ثبت شرکت تجاری میتوانند بدون هیچ مشکلی یک شرکت تجاری را به ثبت برسانند.

حتی به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران، الزاما هر حقوقدان نمیتواند در ثبت شرکت تجاری موفق باشد زیرا فرایند ثبت شرکت باید زیر نظر یک تیم متخصص انجام شود، پس برای ثبت شرکت در بندر عباس به این نکته بسیار دقت کنید!

مراحل ثبت شرکت در بندر عباس به صورت خلاصه:

  • تکمیل فرم تقاضا شرکت
  • تایید نام شرکت
  • دریافت مجوز در صورت نیاز
  • ارائه مدارک مورد نیاز
  • بررسی مدارک
  • پرداخت هزینه ثبت شرکت
  • تحویل مدارک ثبتی شرکت به متقاضی

مراحل ثبت شرکت در بندر عباس

جمع بندی

در این مقاله ابتدا به صورت خلاصه با شرکت های تجاری و مزایای آن آشنا شدید، در گام بعد اطلاعات و شرایط ثبت انواع شرکت های تجاری برای شما گفته شد تا بتوانید با تهیه مدارک مورد نیاز و دریافت مشاوره های لازم از موسسه ثبت شرکت فرهنگ، فرایند ثبت شرکت خود را آغاز کنید. ثبت شرکت در بندر عباس زمانی بسیار ساده میباشد که فرایند ثبت شرکت شما زیر نظر بهترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری در ایران انجام شود. برای ارتباط با بهترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری در ایران همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

مشاور ثبت شرکت در بندر عباس

5/5 - (6 امتیاز)
ثبت شرکت در بندر عباس در سریعترین زمان و با نازلترین قیمت! وکلای ثبت شرکت فرهنگ در تمام مراحل ثبت شرکت در بندر عباس کنار شما هستند.
آنچه در این مقاله می‌خوانید

12 پاسخ

  1. سلام، من یک شرکت در امارات دارم و محل سکونتم هم در دوبی است، آیا میتوانم یک شعبه از شرکتم در بندرعباس ثبت کنم؟

    1. سلام و درود.

      بله شرکتهایی که در خارج از کشور به ثبت رسیده باشند با در نظر گرفتن این موضوع که هیچگونه تفاوتی بین شرکتهای مختلف نیست میتوانند اقدام به ثبت شعبه یا نمایندگی در در هر استانی از ایران نمایند.

  2. سلام، آیا برای ثبت شرکت در بندرعباس میتوانم پسرم که 10 ساله است را سهامدار کنم؟

    1. سلام و درود.

      طبق قوانین جاری سازمان ثبت،افرادی که زیر سن قانونی یعنی کمتر از سن 18 سال را داشته باشند تنها میتوانند در شرکت به عنوان سهامدار باشند و هیچگونه سمتی به این افراد تعلق نمیگیرد.بعنوان مثال در شرکتهای سهامی خاص که وجود حداقل 3 فرد برای اعضای هیئت مدیره لازم است نمیتوان شخصی که زیر 18 سال سن داشته باشد را جزو اعضای هیئت مدیره در نظر گرفت و علاوه بر اون فرد باید سه عضو را برای ثبت شرکت به اداره ثبت شرکتها اعلام نمود.این موضوع برای شرکتهای مسئولیت محدود نیز با توجه به تعداد افراد مورد نیاز برای ثبت شرکت صدق میکند.

  3. آیا برای ثبت شرکت در بندرعباس میتوانیم یک جلسه حضوری در همین شهر داشته باشیم؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

  4. آیا برای کسب و کار خانگی هم میتوانم در بندر عباس شرکت تاسیس کنم؟ یا حتما نیاز به دفتر دستک داریم؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

  5. سلام، من 14 سال سن دارم، و با دوستم یک برنامه برای موبایلهای اندرویدی نوشته ایم، آیا میتوانیم با ثبت شرکت در بندرعباس، فعالیتمان را قانونی کنیم؟

    1. سلام و درود.

      برای این موضوع که شما بخواهید یک فعالیت کاملا قانونی داشته باشید و در کنار این فعالیت بتوانید با شرکتها و ارگانهای دیگر دارای مراوده شوید نیاز به ثبت شرکت با موضوع فعالیت مشخص دارید که محدوده یا محل فعالیت شرکت رو میتونید بر اساس شهر سکونت تعیین کنید و بر این اساس تعداد کثیری شرکت در شهر بندر عباس وجود دارد ولی موضوعی که مطرح است این است که یکی از شرایط تاسیس شرکت که میتونه نوع شرکتها با هم متفاوت باشه،سن اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل هست که طبق قوانین حداقل سن 18 سال برای اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل در شرکت ضروری است.برای دریافت اطلاعات تکمیل تر و انجام روند ثبت شرکت با مشاوران ثبت فرهنگ در تماس باشید.

  6. سلام، آیا روند ثبت شرکت در بندر عباس با دیگر شهرها تفاوت دارد؟

    1. سلام و درود.

      خیر روند قانونی ثبت شرکت در تمامی شهرها یکسان است و تفاوتی ندارد و تنها میبایست در شهر مورد تقاضا برای ثبت شرکت،یک آدرس به همراه کدپستی معرفی شود.در خصوص ثبت شرکت در شهر بندر عباس میتونید با مشاوران ثبت فرهنگ در تماس باشید که در اولین فرصت،اقدامات لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس