ثبت برند لوازم خانگی

ثبت برند لوازم خانگی

ثبت برند لوازم خانگی : وضعیت اقتصادی به گونه ای شده که تمامی خانوارها بعضی از اقلام لوازم خانگی را از سبد خرید خود حذف کرده اند اما بعضی از کالا ها هستند که در هر صورت جزو لیست خرید خانوار ایرانی میباشد و آن چیزی نیست جز لوازم خانگی. اگر شما در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت میکنید پس به هیچ عنوان نباید این مقاله را از دست بدهید زیرا در این مقاله به صورت کامل و از صفر تا صد شما را با نحوه ثبت برند لوازم خانگی آشنا خواهیم کرد.

ثبت برند و علامت تجاری یک انتخاب است و اگر شما بخواهید با انتخاب ثبت برند تجاری سطح کسب و کار خود را چندین سطح ارتقا بدهید باید بدانید که ثبت برند چه مزایا و چه مراحلی دارد.

بنابراین در این مقاله قرار به تعامل با شما است و میخواهیم توسط مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ به تمامی سوالات و ابهامات شما در مورد ثبت برند لوازم خانگی پاسخ دهیم تا پس از پایان این مقاله دیگر هیچ شک و شبه ای نداشته باشید.

حانوم شهبازی مشاور ثبت برند لوازم خانگی

ضرورت ثبت برند لوازم خانگی

یکی از سوالات بسیار پرتکرار که از مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ سوال میشود، در مورد ضرورت ثبت برند تجاری میباشد. تمامی مشاورین تجاری پیشنهاد میکنند که تمامی کسب و کارهایی که سودای پیشرفت و موفقیت دارند، باید در اولین فرصت برند تجاری خود را ثبت کنند.

اما چرا ثبت برند تجاری آن همه ضروریت دارد؟ پاسخ این سوال بسیار واضح است برای مثال ثبت برند لوازم خانگی مزایایی دارد که باعث میشود شما را مجاب به آن کند که برند لوازم خانگی خود را ثبت کنید. در ادامه با برخی از مزایای آن آشنا میشویم:

  • علاوه بر برند شما در یاد ها هم ثبت خواهید شد.

با ثبت برند تجاری در اولین گام کسب و کارتان را برای سال ها بیمه خواهید کرد زیرا دیگر قرار نیست کسی شما را از یاد ببرد و تا سال ها از برند شما و محصولات لوازم خانگی تان یاد خواهد شد.

به علاوه لوازم خانگی جزو محصولات بادوام میباشند و قرار است سال ها برای مشتریان شما کار کنند، پس اگر شما برندینگ قدرتمندی داشته باشید ت ابد از شما یاد خواهد شد.

  • محدودیت ها را کنار بگذارید!

چه کسی تعین میکند که شما در چه محدوده ای محصولات خود را بفروشید؟ شما آزاد هستید که در هر جای دنیا محصولات لوازم خانگی تان را به فروش برسانید. اجازه بدهید تا دیگران کیفیت بالای محصولات شما را مشاهده کنند اما شما به کمک نیاز دارید.

ثبت برند لوازم خانگی به شما کمک میکند تا محصولات شما اعتبار داشته باشند زیرا تنها در صورتی مشتریان شما در شهر و کشور های دیگر محصولات شما را خریداری میکنند که بدانند از یک برند معتبر در حال خریداری هستند.

  • چرا تجارت نه؟

با ثبت برند لوازم خانگی شما یک فرصت عالی خواهید داشت! شما میتوانید محصولات خود را به کشور های دیگر صادر کنید اما برای این کار ابتدا باید برند لوازم خانگی خود را در ایران ثبت کنید و در گام بعد پس از دریافت کارت بازرگانی باید برند بین المللی تان را هم به ثبت برسانید.

در هر دوره زمانه ای تجارت در ایران جواب میدهد. مگر میشود کسی امکان درآمد دلاری داشته باشد و آن را پس بزند؟ پس به هیچ عنوان پس از ثبت برند لوازم خانگی تجارت را فراموش نکنید.

  • پس از ثبت برند با شما جور دیگری برخورد خواهد شد.

بالاخره چه آدم ها و چه شرکت ها هر کدام اعتباری برای خود دارند و در جهان خارج ما بر اساس اعتبارات هر یک با آن ها برخورد میکنیم. با ثبت برند تجاری اعتبار شما افزایش میابد و دیگر همان آدم و یا همان شرکت قبلی نخواهید بود و تبدیل به یک شخص قدرتمند خواهید شد.

  • با ثبت برند حتی به شما جایزه میدهند!

وقتی شما بتوانید اعتبار کسب کنید پس در نتیجه باید از این اعتبار استفاده کنید مگرنه اعتباری که نتوانید از آن استفاده کنید به چه دردی میخورد؟ به دلیلی اعتباری که با ثبت برند لوازم خانگی دارید، میتوانید از تسهیلات متنوعی که به شما تعلق میگیرد، استفاده کنید.

  • چقدر شیرین است وقتی فروش تان چند برابر شود!

به قول یکی از تاجران بسیار موفق مردم برای خرید اجناس ضروری در هر صورت مجبور هستند که پول خوب پرداخت کنند اما علاقه ای ندارند که بر روی پول خود قمار کنند پس به سراغ خرید محصولات ثابت شده میروند.

ضرورت ثبت برند لوازم خانگی

یکی از فاکتور هایی که در هنگام خرید همه ما به آن توجه میکینم، برند تجاری میباشد. اگر فلان محصولی از یک برند قدرتمند باشد پس قطعا آن را انتخاب میکنیم زیرا آن برند توانسته است با برندینگ قوی به ما حس اعتماد بدهد تا محصولات او را خریداری کنیم.

ثبت برند لوازم خانگی مزایای بسیار زیادی دارد اما به همین چند مورد اکتفا میکنیم. اگر برای مزایای ثبت برند تجاری به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، میتوانید همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مدارک لازم جهت ثبت برند لوازم خانگی

برای ثبت برند لوازم خانگی شما میتوانید به دو طریق عمل کنید، یا از طریق شخص حقیقی و یا از طریق شخص حقوقی که هر کدام مدارک مورد نیاز مخصوص به خود را دارند.

مدارک لازم جهت ثبت برند لوازم خانگی

مدارک مورد نیاز ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقیقی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  2. کدپستی و آدرس محل اقامت
  3. اخذ جواز کسب یا پروانه کسب
  4. دریافت کارت بازرگانی حقیقی درصورت تمایل به ثبت برند لاتین.
  5. دریافت و ارائه مجوز های لازم
  6. توضیح لگو و برند خود
  7. تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک مورد نیاز ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقیقی

مدارک مورد نیاز ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقوقی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا
  2. مدارک ثبتی شرکت و روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  3. کد پستی و آدرس محل شرکت
  4. جواز کسب
  5. دریافت کارت بازرگانی درصورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.
  6. دریافت و ارائه مجوز های لازم
  7. توضیح لگو و برند
  8. تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک مورد نیاز ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقوقی

مدارک مورد نیاز ثبت برند لوازم خانگی از موارد بالا خارج نمیباشد و شما برای ثبت برند باید با توجه به اینکه برای شخص حقیقی و یا شخص حقوقی اقدام به ثبت برند میکنید، باید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

مراحل ثبت برند لوازم خانگی

پس از اینکه با مزایای ثبت برند و همچنین مدارک مورد نیاز آن آشنا شدید، اکنون وقت آن است که به سراغ مراحل ثبت برند لوازم خانگی برویم و یک به یک آن ها را از پیش رو برداریم.

مراحل ثبت برند تجاری شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما بد نیست که بدانید ثبت یک برند تجاری آنچنان به مهارت و تجربه نیاز دارد که بسیاری از حقوقدانان در حیطه کاری خود ثبت برند را قرار نمیدهند زیرا توانایی دست و پنجه نرم کردن با قوانین برند تجاری را نخواهند داشت.

در گام اول برای ثبت برند لوازم خانگی شما باید اطهارنامه ثبت برند خود را در سایت اداره مالکیت معنوی تکمیل کنید و پس از آن قصل و طبقه برند خود را به کمک یک ثبت خوب فرهنگ است، مشخص کرده و هزینه اولیه آن را پرداخت کنید.

در گام بعد باید با توجه به اینکه برای شخص حقیقی و یا شخص حقوقی اقدام به ثبت شرکت تجاری میکنید، مدارک مورد نیاز را در سامانه آپلود کنید. پس از طی کردن این مراحل شماره اظهارنامه ثبت برند برای شما ارسال میشود.

درخواست شما برای ثبت برند لوازم خانگی توسط کارشناسان اداره مالکیت معنوی بررسی خواهد شد و در صورتی که درخواست ثبت برند شما قبول شود باید هزینه نهایی ثبت برند را پرداخت کنید، همچنین به شما اجازه انتشار آگهی ثبت برند داده خواهد شد.

علاوه بر موارد بالا اگر شما قصد ثبت برند بین المللی داشته باشید باید برند خود را در سیستم مادرید به ثبت برسانید و مشخص کنید که در کدام کشور ها میخواهید صادرات و واردات انجام بدهید. همچنین برای تجارت به کارت بازرگانی هم نیاز خواهید داشت.

مراحل ثبت برند لوازم خانگی

مدت زمان ثبت برند در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه

مدت زمان ثبت برند لوازم خانگی ارتباط مستقیمی دارد با اینکه شما از طریقی برند خود را به ثبت برسانید. اگر شما مراحل بالا را شخصا انجام دهید علاوه بر اینکه زمان بسیار زیادی را برای ثبت برند اختصاص میدهید، ممکن است خودتان را درگیر مشکلات حقوقی بسیار زیادی کنید.

در روش دیگر شما میتوانید ثبت برند خود را به بهترین موسسات ثبت برند در ایران واگذار کنید تا در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی هر چه تمام تر، برند شما زیر نظر بهترین کارشناسان ثبت برند تجاری در ایران به ثبت برسد.

حانوم شهبازی مشاور ثبت برند لوازم خانگی

در این مقاله از صفر تا صد هر آن اطلاعاتی که برای ثبت برند لوازم خانگی لازم بود را به شما گفتیم. در ابتدا به شما گفتیم چرا ثبت کردن برند لوازم خانگی ضروری است، در گام بعد مدارک مورد نیاز ثبت برند را به صورت کامل به شما گفتیم و همچنین بهترین مسیر برای ثبت برند را برای شما تشریح کردیم. اگر برای ثبت برند تجاری به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، میتوانید همین حالا با بهترین موسسه ثبت برند تجاری یعنی موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

5/5 - (7 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

10 پاسخ

  1. سلام، آیا میتوان برای ثبت برند لوازم خانگی با حواز شخص دیگری اقدام کرد؟

    1. سلام و درود.

      در صورتی که شما بخواهید از جواز شخص دیگر برای ثبت برند یا لوگو در هر کالایی از جمله لوازم خانگی استفاده کنید باید حتماٌ درصدی از مالکیت برند مورد نظر را به شخص صاحب جواز بدهید.

  2. سلام، من قصد دارم تا ثبت برند لوازم خانگی را انجام دهم، آیا بدون جواز میتوانم؟

    1. سلام و درود.

      خیر،برای ثبت برند در هر زمینه فعالیتی از جمله ثبت برند در رسته شغلی لوازم خانگی میبایست شخص متقاضی یک جواز مرتبط با کالا یا خدمات خود به اداره مالکیت معنوی ارائه دهد در غیر اینصورت امکان ثبت برند وجود ندارد.

  3. ممنون از مطلب خوبتون در رابطه با ثبت برند لوازم خانگی، بسیار مفید و کار آمد بود

  4. سلام، آیا برای ثبت برند لوازم خانگی حتما باید کارخانه داشته باشیم و محصول را خودمان تولید کنیم؟

    1. سلام و درود.

      خیر،برای ثبت برند لوازم خانگی حتماٌ به این موضوع احتیاج نیست که شخص متقاضی یا شرکت متقاضی،تولید کننده محصول باشد و فروشندگان محصول یعنی افرادی که دارای جواز کسب یا پروانه کسب باشند نیز میتوانند اقدام به ثبت برند در طبقه مربوط به لوازم خانگی نمایند.

  5. سلام، من میخواهم لوازم خانگی از دوبی وارد کنم و برای ثبت برند لوازم خانگی هم اقدام کنم، آیا نیاز است تا حتما شرکتی در همین رابطه ثبت کنم؟

    1. سلام و درود.

      اگر بخواهید بصورت قانونی امور بازرگانی خود را انجام دهید و بتوانید اظهارنامه مالیاتی خود را بر اساس دفاتر نویسی و سود خالص محاسبه نمایید بهتر است که پیش از هر اقدامی یک شرکت به ثبت برسانید و با کارت بازرگانی شرکت تازه تاسیس فعالیت بازرگانی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *