ثبت برند قنادی

ثبت برند قنادی

ثبت برند قنادی (بروزرسانی اسفند 1402) : همه به دنبال پیشرفت هستند فرقی نمیکند که شما در چه کسب و کاری فعالیت میکنید در هر صورت اگر بخواهید که به موفقیت برسید باید از محدودیت ها عبور کنید و به بهترین خودتان تبدیل شوید. اگر شما در حوزه قنادی فعالیت میکنید و میخواهید که به قله های موفقیت در این حوزه برسید ثبت برند قنادی را به هیچ عنوان فراموش نکنید. در این مقاله هر آنچیزی که برای ثبت برند و علامت تجاری قنادی لازم است را به شما خواهیم گفت تا اولین گام به سوی موفقیت را محکم بردارید.

خانم یعقوبی مشاور ثبت برند قنادی

نحوه ثبت برند قنادی

قطعا شما در حوزه کسب و کاری که در آن مشغول به فعالیت هستید، رقبای بسیار زیادی دارید که میخواهید هر طور شده از آن ها پیشی بگیرید و به موفقیتی که کسب و کار شما لایق آن است دست پیدا کنید.

اگر شما برند خود را به ثبت برسانید میتوانید از مزایای ثبت برند قنادی بهره مند شوید. برای ثبت برند شما باید از طریق کارشناسان و متخصصین ثبت برند تجاری اقدام کنید.

تنها در صورتی میتوانید از مزایای بی اندازه ثبت برند بهره مند شوید که از طریق قانونی و زیر نظر متخصصین برندتان را به ثبت برسانید. برای این کار شما میتوانید به صورت انفرادی عمل کنید و با جمع آوری مدارک مورد نیاز اظهار نامه ثبت برند خود را تکمیل کنید.

اما اگر فکر میکنید که ثبت علامت تجاری به همین راحتی ها است، سخت در اشتباهید زیرا در هر کاری شما برای درخشیدن باید نظر متخصصین و کارشناسان آن کار را بدانید تا به روش اصولی و صحیح کار خود را انجام دهید.

برای ثبت برند قنادی هم نباید بی مهابا دست به انجام کاری بزنید زیرا در این صورت علاوه بر اینکه مزایای ثبت برند شامل حال شما نمیشود ممکن است به دست خود کسب و کاری که برای آن بسیار زحمت کشیده اید را نابود کنید.

به همین دلیل اگر قصد شما برای ثبت برند تجاری کسب و کارتان جدی است، مراحل ثبت برند قنادی تان را به کارشناسان آگاه و با تجربه به امور ثبت برند تجاری واگذار کنید.

هدف از نوشتن این مقاله آشنایی شما با انواع روش های ثبت برند است اما اجازه بدهید با  شما صادق باشیم. اگر میخواهید که با ثبت برند تجاری تان به موفقیت برسید و از مزایای ثبت برند برخورد دار شوید، تنها یک روش برای ثبت برند تجاری وجود دارد، سایر روش ها میتواند باعث نابودی کسب و کار ارزشمند شما شود.

نحوه ثبت برند قنادی

ثبت برند بین‌المللی قنادی

ثبت برند تجاری مزایای بسیار زیادی دارد اما یکی از مزایایی که همه به دنبال آن هستند، مزایای ثبت برند بین المللی میباشد. بله درست متوجه شدید شما میتوانید برند قنادی خودتان را به صورت بین المللی و لاتین به ثبت برسانید.

بدون هیچ شکی میدانید که دنیای تجارت و به خصوص صادرات و واردات کالا چه منبع پر درآمدی میباشد پس چرا شما از این منبع در جهت سود کسب و کارتان استفاده نکنید.

با ثبت برند قنادی شما میتوانید وارد دنیای صادرات و واردات شوید و محصولات خود تحت نام و برند بین المللی خود به سایر نقاط دنیا صادر کنید و با درآمدی که از این راه کسب میکنید از طریق یک ثبت خوب فرهنگ است به تمامی آرزوهایی که دارید برسید.

اگر یکی از اهداف شما برای ثبت برند قنادی صادرات و واردات میباشد باید بدانید که ثبت برند بین المللی فرایند مخصوص به خود را دارد و شما باید در ابتدا برند تجاری تان را در ایران به ثبت برسانید.

برای ثبت برند بین المللی شما باید در ابتدا برند خود را به صورت لاتین در ایران به ثبت برسانید همچنین طبق قانون برای صادرات و واردات باید برای دریافت کارت بازرگانی.

ایران یکی از کشورهایی است که برای دستور العمل ثبت برند تجاری بین المللی به سیستم مادرید پیوسته است بنابراین شما باید برای ثبت برند بین المللی خود تنها با یک تقاضا نامه تحت عنوان سیستم مادرید برند خود را به صورت بین المللی به ثبت برسانید.

فرایند ثبت برند قنادی به صورت بین المللی نیاز به دانش و تجربه بسیار زیادی دارد زیرا شما باید به زبان انگلیسی و همچنین حقوق بین الملل تسلط کامل داشته باشید تا بتوانید برند خود را به صورت بین المللی ثبت کنید.

به صورت خلاصه فرایند ثبت برند بین المللی بدین صورت میباشد که شما از طریق یک تقاضا نامه بین المللی و پرداخت تعرفه ثبت برند بین المللی میتواند برند خود را به ثبت برسانید.

اگر قصد شما برای ثبت برند بین المللی جدی میباشد بهتر است وقت و پول خود را صرف راه و روش های بیهوده نکنید و همین حالا با کارشناسان ماهر و آگاه در زمینه ثبت برند بین المللی تماس بگیرید تا فرایند ثبت برند قنادی تان را آغاز کنید.

موسسه ثبت شرکت فرهنگ از پرآوازه ترین موسسه های ثبت شرکت در ایران میباشد که شما میتوانید تمامی فرایند ثبت برند تجاری تان را با خیال راحت به کارشناسان ماهر موسسه ثبت شرکت فرهنگ بسپارید. همچنین کارشناسان موسسه ثبت شرکت فرهنگ در امور ثبت برند بین المللی تخصص دارند و شما را میتوانند برای ثبت برند بین المللی تان راهنمایی کنند.

ثبت برند بین‌المللی قنادی

علائمی که در طبقه نان و شیرینی قابل ثبت نیستند

بر اساس قانون علائم تجاری باید دارای ویژگی هایی باشند تا بتوان آن را ثبت کرد و برخی از علائم هستند که شما تحت هیچ صورت نمیتوانید آن ها را ثبت کنید و برای ثبت برند قنادی به مشکل میخورید.

  • درخواست ثبت علامت مشابه
  • درخواست ثبت علامتی که مخالف نظم عمومی باشد.
  • درخواست ثبت علامتی که از نشانه ها و علائم چغرافی باشد و مصرف کننده را گمراه کند.
  • درخواست ثبت علامتی که جزو علائم مشهور باشد.
  • درخواست ثبت علامتی که از اسامی متبرکه باشد.
  • درخواست ثبت علامتی که از علائم رسمی باشد.
  • درخواست ثبت علامتی که نشان دهنده کیفیت و توصیف کالا باشد.
  • درخواست ثبت علامتی که از اسامی یا علائم بیگانه باشد.
  • درخواست ثبت علامتی که از علائم مشاهیر یا علائمی که مخل امنیت ملی باشند.
  • درخواست ثبت علامتی که حقوق هنرمندان و شاعران را نقض کند.
  • درخواست ثبت علامتی که دارای شرایط عامه ثبت علامت نباشد.
  • درخواست ثبت علامتی که برای ثبت برند قنادی شامل نام و نام خانوادگی اشخاص ثالث باشد.

علائمی که در طبقه نان و شیرینی قابل ثبت نیستند

مدارک ثبت برند قنادی

برای ثبت برند قنادی شما باید مدارک مورد نیاز ثبت برند تجاری را تهیه کنید. البته تهیه مدارک ثبت برند برای اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی متفاوت میباشد و شما با توجه به اینکه برای شخص حقیقی یا شخص حقوقی اقدام به ثبت برند میکنید، مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

مدارک ثبت برند قنادی

مدارک ثبت برند قنادی شخص حقیقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کدپستی و آدرس محل اقامت
  • جواز یا پروانه کسب
  • دریافت کارت بازرگانی حقیقی درصورتی تمایل به ثبت برند لاتین
  • توضیح لگو و برند خود
  • تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک ثبت برند قنادی شخص حقیقی

مدارک ثبت برند قنادی شخص حقوقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا
  • مدارک ثبتی شرکت و پرداخت و دریافت آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • کد پستی و آدرس محل شرکت
  • اخذ جواز کسب
  • دریافت کارت بازرگانی حقوقی درصورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.
  • دریافت و ارائه مجوزهای لازم
  • توضیح لگو و برند
  • تصویر از برند یا علامت تجاری

اکنون که دیگر میدانید برای ثبت برند قنادی به چه مدارکی نیاز دارید نصف راه را طی کرده اید. شما میتوانید برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید همین حالا با توجه به اینکه برای شخص حقیقی یا شخص حقوقی اقدام به ثبت برند میکنید، مدارک لازم را تهیه کنید.

اگر در رابطه با مدارک مورد نیاز ثبت برند سوال دارید و همچنین میخواهید که در رابطه با مدارک مورد نیاز ثبت برند بین المللی اطلاعات بیشتری کسب کنید همین حالا با کارشناسان ثبت برند تجاری تماس بگیرید.

مدارک ثبت برند قنادی شخص حقوقی

مراحل ثبت برند قنادی

اکنون شما برای ثبت برند قنادی اطلاعات جامعی دارید و میدانید که برای ثبت برند تجاری تان باید از چه طریقی اقدام کنید و به مدارکی نیز نیاز دارید.

فرایند ثبت برند تجاری شما با مراجعه به سایت اداره مالکیت معنوی آغاز میشود. شما در ابتدا باید اظهار نامه ثبت برند تجاری خود را در سامانه اداره مالکیت معنوی تکمیل کنید.

در مرحله بعد باید فصل و طبقه برند خود را مشخص کنید و هزینه اولیه آن را پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که برای مشخص کردن فصل و طبقه برند خود باید با کارشناسان ثبت برند تجاری تماس بگیرید.

در مرحله بعد پس از تکمیل اظهارنامه و فصل و طبقه برند، شما باید مدارک مورد نیاز ثبت برند قنادی را در سامانه اداره مالکیت معنوی بارگذاری کنید.

در مرحله آخر شماره اظهارنامه ثبت برند تجاری برای شما ارسال میشود و در صورتی که درخواست شما توسط اداره مالکیت معنوی تایید شود میتوانید با پرداخت مبلغ نهایی برند خود را آگهی کنید.

مراحل ثبت برند قنادی

جمع بندی

همانطور که میدانید فرایند ثبت برند قنادی بسیار طولانی میباشد و شما در این مسیر باید صبر و دانش بسیار زیادی داشته باشید. اگر هدف تان برای ثبت برند تجاری جدی است همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا فرایند ثبت برند خود را زیر بهترین کارشناسان ثبت برندی تجاری در ایران آغاز کنید.

خانم یعقوبی مشاور ثبت برند قنادی

5/5 - (6 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

12 پاسخ

  1. من به همراه یک شریک مغازه شرینی فروشی در تهران داریم، تصمیم داریم تا با ثبت برند قنادی اعتبار کسب و کارمان را افزایش دهیم، آیا میتوانیم برندمان را نیز به صورت شراکتی ثبت کنیم؟

    1. سلام و درود.

      بله امکان ثبت برند بصورت شراکتی با توجه به ارائه مدارک لازم و مشخص شدن میزان سهم هر شخص وجود دارد.

    1. سلام و درود.

      ممنون از زمانی که برای مطالعه مقاله گذاشتید و نظر مثبتتون.

  2. من قصد ثبت برند شیرنی فروش دارم، آیا نداشتن کارت نظام وظیمه مشکلی برایم ایجاد خواهد کرد؟

    1. سلام و درود.

      خیر،در صورتی که جواز شیرینی فروشی داشته باشید و نام انتخابی برای برند دارای ریشه فارسی باشد(در اینصورت به کارت بازرگانی نیازی نیست) ارائه کارت پایان خدمت برای ثبت برند لازم نیست.برای توضیحات کاملتر با مشاوران ثبت فرهنگ در تماس باشید.

  3. من قصد ثبت برند قنادی دارم، آیا حتما باید صاحب یک شیرنی فروشی باشم؟

    1. سلام و درود.

      برای ثبت برند با هر موضوع یا کالا هیچگونه بازدید از محل فعالیت انجام نمیشود به این معنی که نیازی به داشتن یک مغازه قنادی نیست ولی در این خصوص باید مجوز مربوطه به نام شخص متقاضی مرتبط با زمینه فعالیت قنادی به اداره مالکیت معنوی یا همان اداره برند ارسال شود در غیر اینصورت امکان ثبت برند قنادی وجود نخواهد داشت.

  4. سلام، آیا برای ثبت برند نان و شیرینی به جواز خاصی نیاز داریم؟

    1. سلام و درود.

      بله برای ثبت برند یا علامت تجاری در هر کالا باید جواز مرتبط با همان کالا به اداره علامت تجاری یا اداره مالکیت معنوی ارسال شود در غیر اینصورت امکان ثبت برند وجود ندارد که ثبت برند در زمینه نان و شیرینی و قنادی نیز از این قاعده مستثنی نیست و ارائه جواز کسب یا پروانه تولید و … در زمینه فعالیت شما الزامی است.

  5. ممنون از مطلب بسیار خوبتان، چطور تمامی مطالبتان در صفحه اول گوگل است؟ ما هر کاری میکنیم نمیتوانیم در نتایج باشیم

    1. سلام و درود.

      برای دریافت رتبه در گوگل باید با یک تیم حرفه ای و از همه مهمتر مطمئن در زمینه سئو سایت همکاری کنید که در صورت نیاز میتونید با بخش آی تی ثبت فرهنگ بابت مشاوره های لازم و همکاری نهایی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *