ثبت برند فرش

ثبت برند فرش

ثبت برند فرش (بروزرسانی اسفند 1402): فرش و قالی یکی از مایحتاج تمامی خانه های ایرانی است. فرش به قدری برای یک خانواده ایرانی مهم است که شما پا به هر خانه بگذارید انواع فرش‎های دست دوز و ماشینی را مشاهده میکنید، پس بی دلیل نیست که ثبت برند فرش میتواند برای شما درآمد و سود بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما هم میخواهید که ثبت برند و علامت تجاری خود قله های موفقیت را فتح کنید، این مقاله را از دست ندهید.

فرش یکی از صنایع دستی ایران محسوب میشود که علاوه بر داخل کشور، مشتریان زیادی در خارج از کشور نیز دارد. تجارت فرش میتواند درآمد بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

قطعا شما در زمینه تولید انواع فرش فعالیت میکنید و تا به کنون تلاش کرده اید تا با ارتقای کیفیت خود در این حرفه بی‎رقیب باشید، اما برای موفق شدن کارهای دیگری نیز لازم است.

به علاوه در تجارت فرش افراد بسیار زیادی فعالیت میکنند که شما قطعا دوست دارید تا از آن‎ها پیشی بگیرید. ثبت برند فرش بهترین و سریعترین راه برای رسیدن به موفقیت دائمی است.

به ثبت رساندن برند فرش برای شما مزایای بسیار زیادی دارد به طوری که تمامی اقتصاددانان بزرگ پیشنهاد میکنند تا کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت هرچه زودتر برند خود را ثبت کنند.

قطعا تا به امروز شما برای تجارت خود زحمت زیادی کشیده‌اید و به دنبال آن مشتریان بسیار زیادی دارید اما آیا نمیخواهید که فرش تولیدی شما شناخته تر شود؟ آیا نمیخواهید که تحت عنوان برند خود به سایر کشورها فرش صادر کنید؟

در هرکاری باید به فکر پیشرفت بود با ثبت برند فرش شما میتوانید به چنان پیشرفتی در کار و تجارت خود برسید که حتی فکرش را هم نمیکردید!

با ثبت برند علاوه بر اینکه یک فاصله بسیار زیاد با رقیبانتان ایجاد میکنید، از کسب و کار خود هم محافظت میکنید تا افراد متقلب نتوانند به تجارت شما صدمه بزنند.

با ثبت یک برند از کسب و کار شما توسط مراجع قانونی محافظت میشود تا شما با خیال راحت مشغول به کار شوید و به مانند گذشته ترس از دست دادن کسب و کار خود را نداشته باشید.

به زبان ساده با ثبت یک برند شما کسب و کار خود را بیمه میکنید و دیگر هیچ نگرانی نسبت به وقوع برخی از اتفاقات ناگوار نخواهید داشت. ثبت برند فرش بهترین کاری است که میتوانید در حق کسب و کار خود انجام دهید.

خانم محمدی مشاور ثبت برند فرش

با ثبت برند فرش ماندگار شوید

آیا نمیخواهید که تجارت فرش شما تا سال‎ها به یادگار بماند؟ آیا نمیخواهید که مشتریان شما در تعریف کیفیت فرش شما از نام برند فرش‎تان یاد کنند؟ این موارد تنها گوشه‌ای از مزایای ثبت برند فرش میباشد.

اگر همین حالا به فکر ثبت علامت و نام تجاری‎تان افتاده اید بهتر است قبل از اینکه سوال‎هایتان از یادتان برود، با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا شما را در زمینه ثبت علامت راهنمایی کنند.

بهترین و خبره‎ترین مشاورین و متخصصین ثبت برند تجاری در موسسه ثبت شرکت فرهنگ جمع شده اند تا به شما یادآوری کنند که یک ثبت خوب فرهنگ است و شما برای ثبت برند خود میتوانید به موسسه ثبت شرکت فرهنگ اعتماد کنید.

در ادامه مقاله به بررسی مزایای ثبت برند فرش میپردازیم و تمامی امتیازهای ثبت برند تجاری را به شما خواهیم گفت. پس از مطالعه مزایای ثبت علامت شما برای ثبت برند تجاری‎‌تان بسیار وسوسه خواهید شد!

با ثبت برند فرش ماندگار شوید

مزایای ثبت برند فرش

قطعا بزرگترین سوال شما در حال حاضر این است که ثبت لوگو برای کسب و کار من چه منفعتی دارد. آیا ثبت لوگو به اندازه کافی برای تجارت من مفید است که وقت و پول خود را صرف آن کنم؟

در جواب سوال شما باید گفت که ارزش ثبت برند فرش بسیار بیشتر از آنچیزی است که حتی تصورش را میکنید. ثبت برند یا نام تجاری باعث ایجاد تحولاتی در کسب و کار شما به خصوص تجارت فرش میشود.

اما شما قرار نیست که تمامی وقت و پول خود را صرف ثبت برند تجاری کنید، حداقل نه زمانی که از طریق موسسه ثبت شرکت فرهنگ برند خود را ثبت کنید!

اگر شما به صورت انفرادی تصمیم به ثبت علامت تجاری خود دارید، باید به شما بگوییم که قرار است وقت و هزینه بسیار زیادی در این راه صرف کنید!

اما اگر تصمیم دارید تا از طریق موسسه ثبت شرکت فرهنگ برند فرش خود را ثبت کنید، به شما تبریک میگوییم زیرا با صرف کمترین وقت و هزینه برند فرش خود را ثبت خواهید کرد!

مزایای ثبت علامت تجاری و برند به حدی زیاد و غیرقابل باور است که فقط به ذکر گوشه‌ای از آن‌ها بسنده میکنیم.

مزایای ثبت برند فرش

گسترش حوزه فعالیت با ثبت برند فرش

با توجه به اینکه تقاضای فرش و قالی در کشور ما بسیار زیاد میباشد شما میتوانید با ثبت علامت خود حوزه فعالیت‎تان را گسترده تر کنید و به دنبال آن به درآمد بیشتری برسید.

گسترش حوزه فعالیت با ثبت برند فرش

صادرات با ثبت برند فرش

قطعا در جریان محبوبیت فرش ایران در سایر نقاط جهان هستید. اگر برند فرش خود را ثبت کنید میتوانید محصولات خود را به سایر کشورها صادر کنید.

البته در ادامه مقاله به صورت جداگانه به صادرات فرش و نحوه آن میپردازیم!

صادرات با ثبت برند فرش

حفاظت از کسب و کار با ثبت برند فرش

قطعا شما افراد متقلب و سودجو بسیار زیادی را میشناسید که قصد دارند با اعمال فریبانه به کسب و کار شما صدمه بزنند. با ثبت برند فرش جلوی اعمال متقلبانه این افراد را بگیرید!

حفاظت از کسب و کار با ثبت برند فرش

حضور رسمی در بازار با ثبت برند فرش

اگر برند فرش خود را ثبت کنید شما از دید مراجع قانونی و اداری معتبر شناخته خواهید شد و میتوانید از مزایای آن استفاده کنید.

حضور رسمی در بازار با ثبت برند فرش

تسهیلات متنوع با ثبت برند فرش

اگر شما از دید مراجع قانونی و اداری معتبر شناخته شوید، به دنبال آن میتوانید از تسهیلاتی که به شما تعلق میگیرد در جهت بهبود تجارت خود استفاده کنید.

تسهیلات متنوع با ثبت برند فرش

با ثبت برند فرش در یادها بمانید

فرش یکی از کالاهای بادوام میباشد که از آن میتوان سال‎های سال استفاده کرد. با ثبت برند فرش علاوه بر اینکه مشتریان شما تا سال‌ها از محصول شما استفاده میکنند، نام برند فرش شما را هم به یاد خواهند داشت!

تمامی این موارد تنها گوشه بسیار کوچکی از مزایای ثبت نام تجاری و  برند بود که شما با ثبت برند فرش خود میتوانید از تمامی آن‎ها بهره مند شوید.

اگر کنجکاو هستید که ثبت نام تجاری و برند چه مزایای دیگری دارد، همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا با تمامی مزایای ثبت برند تجاری آشنا شوید.

با ثبت برند فرش در یادها بمانید

مدارک ثبت برند فرش

مدارک مورد نیاز برای ثبت لوگو تجاری شخص حقیقی و شخص حقوقی متفاوت میباشد که به صورت جداگانه هر یک را بررسی میکنیم.

مدارک ثبت برند فرش

مدارک ثبت برند فرش اشخاص حقیقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کدپستی و آدرس محل اقامت
  • جواز یا پروانه کسب
  • دریافت کارت بازرگانی حقیقی درصورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.
  • توضیح لگو و برند خود
  • تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک ثبت برند فرش اشخاص حقیقی

مدارک ثبت برند فرش اشخاص حقوقی

بنابراین اگر قصد ثبت برند فرش را دارید با توجه به اینکه میخواهید در قالب شخص حقیقی یا شخص حقوقی برند خود را ثبت کنید، مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

اگر در رابطه با سایر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تجاری و برند سوالی دارید، میتوانید با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

مدارک ثبت برند فرش اشخاص حقوقی

تجارت و صادرات فرش

قطعا یکی از دلایلی که شما تصمیم به ثبت برند فرش گرفته اید، ورود به دنیای تجارت و صادرات فرش است. صادرات فرش بزرگترین دلیل برای ثبت برند تجاری است.

فرش ایران در سایر نقاط جهان طرفداران بسیار زیادی دارد که حاضر میباشند مبلغ زیادی برای خرید فرش ایرانی پرداخت کنند. با صادرات فرش شما سود بسیار زیادی کسب میکنید.

اما اگر قصد صادرات فرش را دارید باید حتما کارت بازرگانی داشته باشید و فرش‎های شما دارای شناسنامه باشند و همچنین نیز برند فرش شما بین‎المللی باشد.

در قسمت مدارک لازم برای ثبت علامت تجارب نیز این مورد را ذکر کردیم که اگر شما قصد داشته باشید تا برند تجاری خود را به صورت لاتین ثبت کنید باید حتما کارت بازرگانی داشته باشید.

اگر شما هم قصد دارید با ثبت برند فرش، محصولات خود را به سایر نقاط دنیا صادر کنید، همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا مشاورین موسسه شما را در رابطه با ثبت برند بین المللی و کارت بازرگانی راهنمایی کنند.

تجارت و صادرات فرش

مراحل ثبت برند فرش

به صورت خلاصه اگر در مراحل ثبت لوگو تجاری خود از خدمات افراد متخصص در زمینه ثبت لوگو تجاری استفاده نکنید با مشکلات بسیار زیادی روبرو خواهید شد.

  • تکمیل اظهارنامه ثبت برند به صورت اینترنتی در سایت اداره مالکیت معنوی
  • مشخص کردن فصل و طبقه برند
  • پرداخت هزینه اولیه ثبت لوگو
  • بارگذاری مدارک مورد نیاز در سایت

پس از انجام مراحل فوق شماره اظهارنامه برای شما ارسال میشود و دستور بررسی درخواست شما به اداره مالکیت معنوی ارسال میشود. در صورتی که درخواست ثبت لوگو شما قبول شود باید مبلغ نهایی را پرداخت کنید تا اجازه انتشار آگهی برای شما صادر شود.

مراحل ثبت برند فرش

جمع بندی

فرایند ثبت برند فرش بسیار طولانی است و شما در صورت عدم دانش و تخصص در زمینه ثبت علامت تجاری با مشکلات بسیار زیادی مواجه میشوید. آیا شما از فصل و طبقه برند خود اطلاع دارید؟ آیا از مراحل ثبت علامت  بین‌المللی اطلاع دارید؟

همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا برند فرش خود را در سریعترین زمان ممکن و به راحتی هرچه تمام‎تر به ثبت برسانید.

خانم محمدی مشاور ثبت برند فرش

5/5 - (7 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

12 پاسخ

  1. میخواهم به ضورت شخصی برای ثبت برند فرش اقدام کنم.آیا جواز نیاز است؟

    1. سلام و درود.

      بله،برای ثبت برند در هر کالا یا خدمات مد نظر ارائه جواز دارای اعتبار مرتبط با کالا یا خدمات مورد نیاز است و ثبت برند در زمینه فعالیت فرش نیز از این قائده مستثنی نیست.این موضوع رو هم مدنظر داشته باشید در صورتی که نام انتخابی شما برای ثبت برند دارای ریشه فارسی نباشد،ارائه کارت بازرگانی علاوه بر جواز نیز مورد نیاز است.

  2. من یک شرکت ریسندگی و قالی بافی دارم آیا اگر برای ثبت برند فرش اقدام نکنم کسب و کارم تهدید میشود؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

  3. من حدودا 4 سال هست که در زمینه صادرات فرش تبریز به امارات و عمان فعالیت میکنم، خواستم بدونم که آیا با ثبت برند فرش در ایران، برندم در این کشورها هم اعتبار دارد یا خیر؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

    1. سلام و درود.

      خیر،برای ثبت برند فرش الزامی به ثبت شرکت نیست و در صورتی که یک شخص حقیقی جواز مرتبط در زمینه فعالیت فرش داشته باشد میتواند بدون تاسیس یک شرکت اقدام به ثبت برند فرش نماید.

      در کل ملکیت برند به دو صورت مالک حقیقی(اشخاص) و مالک حقوقی(شرکت ها) تقسیم میشود.

    1. سلام و درود.

      برای ثبت برند یا لوگو در هر کالایی از جمله فرش و قالیچه نیاز به ثبت اظهار و تایید برند یا لوگوی شما توسط کارشناسان اداره مالکیت معنوی میباشد که تاییدیه های لازم باید از سمت چهار کارشناس اداره صادر شود و در نهایت آگهی تقاضا از سمت اداره مالکیت معنوی صادر شود.

      برای اطلاعات بیشتر و شروع کار ثبت برند خود میتوانید با مشاوران و یا کارشناسان ثبت فرهنگ در تماس باشید.

  4. سلام، ببخشید برای ثبت برند فرش، چه جوازی باید داشته باشیم؟

    1. سلام و درود.
      برای ثبت برند در هر گونه کالا یا خدماتی نیاز به ارائه جواز مرتبط با همان کالا یا خدمات میباشد که ثبت برند در زمینه فرش نیز به همین صورت است.
      جوازهایی که برای نشان دادن فعالیت در زمینه های مرتبط میشه به کار برد جواز کسب،جواز تاسیس دارای پیشرفت فیزیکی،جواز تولید،پروانه بهره برداری و … میباشد که از سمت اداره مالکیت معنوی از مرجع صادر کننده جواز که میتونه وزارت صمت،اتحادیه ها و … باشد استعلام گرفته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *