ثبت برند عسل

ثبت برند عسل

ثبت برند عسل (بروزرسانی  اسفند 1402):یکی از مواد غذایی که در رژیم تمامی خانوارهای ایرانی قرار دارد، عسل میباشد. عسل به دلیل خاصیت‎های بیشماری که دارد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل تجارت عسل و مخصوصا ثبت برند عسل میتواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای کسانی باشد که به دنبال یک بیزنس پردرآمد هستند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هرچیزی که برای به ثبت رساندن برند عسل لازم است را بدانید.

دنیای تجارت روز به روز در حال پیشرفت است و شما قطعا نمیخواهید فرصت‌های پولدار شدن را از دست بدهید، برای همین است که شما در حال خواندن این مقاله هستید.

عسل یکی از مواد غذایی بسیار ارزشمند میباشد که چه در ایران و چه در سایر نقاط دنیا از خواص آن بسیار استفاده میشود، پس شما زمانی که تقاضای بسیار بالای عسل را مشاهده میکنید نباید فرصت کسب درآمد از آن را از دست بدهید.

با ثبت برند عسل شما میتوانید به اوج موفقیت برسید، فقط به شرطی که در این مسیر درست قدم بردارید و بدانید که آیا انتخاب‌های شما درست است یا خیر.

اگر قصد ورود به دنیای تجارت و معاملات را دارید باید از همان اول با بینش و آگاهی وارد این مسیر شوید تا دچار لغزش در این مسیر نشوید زیرا یک ثبت خوب فرهنگ است و شما در این مسیر تنها نیستید.

کافی است فقط زمانی که برند کسب و کارتان را ثبت کردید، تصور کنید. آیا میدانید که پس از ثبت کسب و کار شما دچار چه تحولی میشود؟

اگر قبل از ثبت یک برند کسب و کار شما یک کسب و کار معمولی و با تعداد مشتریان محدود بود، پس از ثبت برند دیگر شما صاحب یک کسب و کار معمولی نیستید و همچنین مشتریان شما میتوانند از سرتاسر دنیا باشند.

پس اگر شما در تولید عسل فعالیت میکنید، میتوانید با ثبت برند عسل تمامی پتانسیل کسب و کار خود را ارتقا ببخشید و یک کسب و کار دائمی برای خود و و نسل آینده خود برقرار کنید

خانم ولیزاده مشاور ثبت برند عسل

با ثبت برند عسل ماندگار شوید

قطعا افراد بسیار زیادی هستند که در تولید و همچنین عرضه عسل فعالیت میکنند، عاملی که باعث میشود تا مشتری عسل شما را بخرد کیفیت آن نیست بلکه کیفیت بالا باعث میشود تا مشتریان خود را تبدیل به همراهان همیشگی خود کنید.

عاملی که باعث میشود مشتریان عسل ترغیب شوند تا محصول شما را خریداری کنند، یک برندیگ قدرتمند میباشد. با یک برندینگ قدرتمند شما رقبای خود را به طور کل پشت سر خواهید گذاشت.

بنابراین بهتر است تا قبل از اینکه رقبایتان از شما جلو بزنند، کاری کنید و هرچه سریعتر برند خود را به ثبت برسانید. با ثبت برند عسل شما به هر آنچیزی که آرزویش را داشتید، دست پیدا میکنید.

اگر قصد دارید تا برند خود را ثبت کنید بهتر است قبل از اینکه کار اشتباهی انجام دهید، همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید و نظر متخصصین ثبت برند و علامت تجاری را جویا شوید.

بهترین و خبره ترین متخصصین ثبت برند تجاری در موسسه ثبت شرکت فرهنگ جمع شده اند تا به شما کمک کنند برند تجاری‎تان را به ساده‌ترین شکل ممکن به ثبت برسانید.

پس این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید و همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید و نظر متخصصین موسسه در رابطه با ثبت برند عسل را جویا شوید.

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که ثبت برند چه مزایایی دارد و چرا باید برند خود را به ثبت برسانیم؟ در ادامه مقاله ابتدا با مزایای ثبت برند آشنا میشوید و در انتها به شما مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت یک برند را میگوییم.

با ثبت برند عسل ماندگار شوید

مزایای ثبت برند عسل

انسان هر کاری که انجام میدهد، قطعا در آن برای او منفعتی وجود دارد، بنابراین اگر شما قصد دارید تا برند خود را ثبت کنید حتما از قبل با مزایای آن آشنا شده اید. اما ممکن است که شما به تازگی در اندیشه ثبت علامت تجاری باشید و مزایای ثبت برند را نمیدانید در ادامه قرار است با مزایای ثبت برند عسل اشنا شوید.

نگران نباشید در ادامه قرار است تا با مزایای ثبت برند به صورت خلاصه آشنا شوید، البته نه به این معنی که مزایای آن به همین موارد محدود میشود بلکه مزایای ثبت علامت و لوگو آنقدر زیاد است که در این مقاله و حوصله شما نمیگنجد.

مزایای ثبت برند عسل

گسترش کسب و کار با ثبت برند عسل

پس از ثبت برند حوزه فعالیت شما چندین برابر میشود و دیگر مشتریان محدود نخواهید داشت.

گسترش کسب و کار با ثبت برند عسل

صادرات با ثبت برند عسل

آیا تا به حال فکر صادرات عسل افتاده‌اید؟ چرا که نه صادرات عسل یک منبع درآمد فوق‌العاده برای شما خواهد بود. البته اگر قصد صادرات عسل دارید با برند خود را به صورت بین المللی به ثبت برسانید و همچنین ازکارت بازرگانی را نیز دریافت کنید.

صادرات با ثبت برند عسل

حفاظت از کسب و کار با ثبت برند عسل

قطعا شما از افراد متقلب و سودجو خبر دارید و میدانید که چه توانایی برای تخریب کسب و کار شما دارند، پس با ثبت برند اجازه ندهید تا از کسب و کار شما سو استفاده شود.

حفاظت از کسب و کار با ثبت برند عسل

رسمیت به کسب و کار با ثبت برند عسل

هر کسب و کاری ترجیح میدهد تا به صورت رسمی نزد ارگان‎ها و سازمان‎های اداری و قانونی شناخته شود. با ثبت برند شما به این مهم دست پیدا میکنید.

 

تسهیلات ویژه ثبت برند عسل

اگر برند خود را به ثبت برسانید از کسب و کار شما محافظت میشود زیرا شما به صورت رسمی شناخته شده اید و در نتیجه از مزایای دریافت تسهیلات متنوع برخوردار خواهید بود.
با ثبت برند عسل در یادها میمانید

عاملی که باعث میشود تا شما در یاد و خاطره مشتریان خود بمانید، یک برندینگ قدرتمند است اگر میخواهید سال‎ها در این مسیر فعالیت کنید، ثبت برند را از دست ندهید

این ویژگی‌ها تنها گوشه‌ای از مزایایی است که شما با ثبت برند به آن‎ها دست پیدا میکنید. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

با ثبت برند عسل شما به موفقیت‎های بزرگی میرسید، پس همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا برند خود را هرچه سریعتر و با راحتی هرچه تمام‎تر به ثبت برسانید.
در ادامه با مدارک مورد نیاز برای ثبت برند آشنا میشویم.

رسمیت به کسب و کار با ثبت برند عسل

مدارک ثبت برند عسل

اگر قصد ثبت برند عسل را دارید باید با توجه به اینکه برای شخص حقیقی یا شخص حقوقی اقدام میکنید، مدارک مورد نیاز را تهیه کنید

مدارک ثبت برند عسل

مدارک ثبت برند عسل شخص حقیقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کد پستی و آدرس محل اقامت
  • جواز یا پروانه کسب
  • دریافت کارت بازرگانی حقیقی در صورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.
  • توضیح لگو و برند خود
  • تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک ثبت برند عسل شخص حقیقی

مدارک ثبت برند عسل شخص حقوقی

اگر قصد ثبت برند عسل دارید باید در ابتدا مدارک بالا را تهیه کنید و در گام بعد با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا برند خود را هرچه سریعتر به ثبت برسانید.

موسسه ثبت شرکت فرهنگ با استفاده از خدمات مشاورین و متخصصین درجه یک ثبت برند تجاری به شما کمک میکند تا برند خود را به سرعت و به راحتی هرچه تمام‎تر به ثبت برسانید.

پس فرصت پولدار شدن را از دست ندهید و همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا برند تجاری خود را به ثبت برسانید. برای ثبت برند عسل باید آگاهانه عمل کنید و با مشاورین باتجربه و بادانش در ارتباط باشید تا برند تجاری‏تان را بدون هیچ مشکل حقوقی به ثبت برسانید.

مدارک ثبت برند عسل شخص حقوقی

مراحل ثبت برند عسل

شما برای ثبت برند میتوانید به دو صورت عمل کنید یا به صورت انفرادی برند خود را به ثبت برسانید و یا از طریق موسسه ثبت شرکت فرهنگ برند خود را ثبت کنید.

اگر به صورت انفرادی برای ثبت برند عسل اقدام کنید، هیچ تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما وجود ندارد زیرا ممکن است مشکلات حقوقی زیادی گریبان‌گیر کسب و کار شما شود.

در نتیجه منطقی است که در همین ابتدا ریسک نکنید و کسب و کار خود را بر یک پایه مطمئن بنا کنید، با موسسه ثبت شرکت فرهنگ محکم گام برخواهید داشت.

مراحل ثبت برند به صورت خلاصه

  1. تکمیل اظهارنامه ثبت برند به صورت اینترنتی در سایت اداره مالکیت معنوی
  2. مشخص کردن فصل و لیست کامل طبقه بندی برند برای کالاها و خدمات
  3. پرداخت هزینه اولیه ثبت برند
  4. بارگذاری مدارک مورد نیاز در سایت

پس از اینکه شما مراحل بالا را انجام دادید، شماره اظهارنامه ثبت برند برای شما ارسال میشود و درصورتی که برند شما مورد قبول اداره مالکیت معنوی قرار بگیرد، باید در ابتدا هزینه نهایی ثبت برند را پرداخت کنید تا به شما اجازه انتشار آگهی ثبت برند داده شود.

مراحل ثبت برند عسل

جمع بندی

در موسسه ثبت شرکت فرهنگ به شما کمک میکنیم تا برند خود را در سریعترین زمان ممکن و به راحتی هرچه تمام‎تر به ثبت برسانید، پس وقت را تلف نکنید و همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا از شرایط ثبت برند عسل خبردار شوید.

خانم ولیزاده مشاور ثبت برند عسل

5/5 - (8 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

12 پاسخ

  1. آیا میتوانم بدون جواز کسب برای ثبت برند عسل به صورت شخصی اقدام کنم؟

    1. سلام و درود.

      خیر،بدون جواز کسب یا هر گونه جواز دارای اعتبار امکان ثبت برند در هیچ زمینه فعالیت یا کالا از جمله ثبت برند در عسل نمیباشد.

  2. من یک سایتی مربوط به فروش عسل راه اندازی کرده ام، ولی محصولاتم را خودم تولید نمیکنم و از بازار آزاد تهیه میکنم، آیا میتوانم برای ثبت برند عسل اقدام کنم؟

    1. سلام و درود.

      برای ثبت برند در هر کالایی از جمله عسل و … نیاز به این موضوع هست که شخص متقاضی حتماٌ برای تولید یا فروش محصول دارای جواز باشه که این جواز میتونه از ارگانهای مختلفی از جمله صنف مورد نظر،صمت،جهاد کشاورزی و … صادر شده باشه.در کل طبق قوانین اداره مالکیت معنوی،بدون داشتن جواز مربوط هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمیتونه اقدام به ثبت برند در کالای مورد نظر کنه.

  3. سلام، آیا اگر تحصیلاتمان با کشاورزی مرتبط نباشد هم میتوانیم برای ثبت برند عسل اقدام کنیم؟

    1. سلام و درود.

      برای ثبت برند در زمینه فعالیت کشاورزی یا هر موضوع دیگر نیاز به ارائه مدرک تحصیلی مرتبط نیست و شما بدون نیاز به مدرک تحصیلی صنایع غذایی یا کشاورزی میتونید با داشتن جواز مرتبط با تولید یا فروش عسل اقدام به ثبت برند در زمینه عسل نمائید.

  4. ببخشید آیا برای انتخاب نام برند عسل هم باید از نام های چند سیلابی استفاده کرد؟

    1. سلام ودرود.

      خیر،انتخاب نام برند متفاوت از انتخاب نام برای شرکت میباشد.نام شرکتها میبایست حداقل ترکیب سه سیلاب باشند و با توجه به تعدد نامهای ثبت شده در شرکتها کمتر از سه سیلاب تقریبا ممکن نیست ولی در مورد برند،در صورتی که نام انتخاب شده توسط شخص حقیقی یا حقوقی دیگری ثبت نشده باشد یا مشابهت نداشته باشد میتوانید اقدام به ثبت یک نام تک سیلابه نمایید.

  5. سلام، و ممنون از مطلب بسیار بسیار مفیدتان، من قصد ثبت برند عسل را در شهرستان شاهرود دارم، آیا به غیر از مدارک معمولی که به آنها اشاره کردید، جواز خاصی هم مورد نیازم است؟

    1. سلام و درود.

      بله دوست عزیز برای ثبت برند در عسل ارائه جواز مرتبط با تولید یا فروش عسل که میتونه جواز کسب،جواز تولید و … بنام شخص خودتون که متقاضی ثبت برند عسل هستید ضروری است.

  6. سلام و درود، آیا برای اخذ سیب سلامت برای محصولات عسل، ثبت برند عسل اجباری است؟

    1. سلام و درود.

      بله،یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ سیب سلامت در محصولات غذایی ارائه تصدیق برند ثبت شده میباشد و بدون داشتن این مجوز یا همان برند ثبت شده در عسل و فراورده های مشابه امکان دریافت سیب سلامت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس