ثبت برند آب معدنی

ثبت برند آب معدنی

ثبت برند آب معدنی : همه چیز را فراموش کنید چه ماده ای را میتوانید در دنیا پیدا کنید که از آب با ارزش تر باشد؟ کاملا واضح است برند آب معدنی بسیار مهم است زیرا به عنوان یک محصول اساسی و حیاتی، آب معدنی برای سلامتی و بهبود وضعیت بدنی ما بسیار ضروری است و به همین دلیل شما از طریق ثبت برند آب معدنی میتوانید از سایر رقبای آن تمایز پیدا کنید و در بازار ایران و حتی کشور های خارجی به موفقیت برسید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید به برند آب معدنی و ثبت آن بیشتر توجه کنید.

خانوم عابد مشاور ثبت برند آب معدنی

برند آب معدنی به عنوان یک شناسه یا نام تجاری دارای اهمیت بسیار فراوانی میباشد زیرا از آنجا که رقابت بسیار زیادی در صنعت تولید آب معدنی وجود دارد به همین دلیل تولیدکنندگان تلاش میکنند با ثبت برند آب معدنی از رقبای خود تمایز پیدا کنند و بازار فروش خود را گسترده تر کنند.

در هر فروشگاهی آب معدنی پیدا میشود و مصرف کننده میتواند آزادانه از میان برندهای مختلف یک برند آب معدنی را انتخاب و استفاده کند اما چه عاملی باعث میشود تا شما برند منتخب آب معدنی از سوی مردم باشید؟

اگر میخواهید در صنعت آب معدنی تبدیل به یک برند منتخب شوید باید نکات زیر را سر لوحه کار خود قرار دهید:

  • کیفیت همیشه در صدر قرار دارد.

اگرچه شاید تصور کنید در آب معدنی که یک محصول نامتمایز است، کیفیت بالا اهمیت چندانی ندارد اما به یاد داشته باشید که یکی از بهترین روش های تبلیغ، تبلیغ دهان به دهان است و فقط زمانی مردم محصول شما را به یکدیگر پیشنهاد میکنند که از کیفیت محصول شما رضایت داشته باشند.

  • هرچی خوشگل تر، پر فروش تر

با ثبت برند آب معدنی شما این فرصت را دارید که با یک بسته بندی بسیار جذاب و منحصر به فرد بازار فروش آب معدنی را به انحصار خودتان در بیاورید.

آب معدنی یک محصول نامتمایز است و شما فقط از طریق یک بسته بندی خاص و متمایز میتوانید با ایجاد ارزش افزوده بر روی محصول خود، مصرف کنندگان را وادار به خرید محصول تان کنید.

  • از هیپنوتیزم استفاده کنید.

قدرت رسانه های اجتماعی را دست کم نگیرید. اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام آنچنان قدرتی دارند که تاثیر پذیری آن کمتر از یک هیپنوتیزم به دست یک روانشناس حرفه ای نمیباشد.

  • جذاب باشید.

پس از ثبت برند آب معدنی شما باید با ارائه بهترین خدمات تلاش کنید تا مصرف کنندگان را به سوی محصول خود جذب کنید. برای مثال آب معدنی یکی از کالاهایی است که در بسیاری از مواقع به صورت عمده خریداری میشود و شما با یک قیمت عالی در کنار یک بسته بندی خاص میتوانید به جنگ غول های برند آب معدنی بروید.

برند آب معدنی

البته که برای موفقیت برند آب معدنی راهکار های بسیار زیادی وجود دارد و شما با خلاقیت خود میتوانید تبدیل به برند منتخب آب معدنی در ایران شوید اما اجازه بدهید کمی دقیق تر شویم، ثبت برند آب معدنی چه مزایایی دارد؟

مزایای ثبت برند آب معدنی

همانطور که اشاره کردیم پس از اینکه شما برند آب معدنی تان را به ثبت برسانید از طریق راهکارهای مختلف میتوانید تبدیل به یکی از برندهای منتخب آب معدنی در ایران شوید.

اما مزایای ثبت برند آب معدنی تنها محدود به این مورد نمیشود و با ثبت برند و علامت تجاری مزایای بسیار زیادی شامل حال شما و کارتان خواهد شد.

  • پس از ثبت برند شما تبدیل به یک نماد خواهید شد.

شاید زمان زیادی طول بکشد البته بستگی به خودتان دارد اما پس از ثبت برند، محصول شما تبدیل به یکی از نماد های آب معدنی در ایران خواهد شد و تا سال های سال قرار است از برند آب معدنی شما یاد شود.

  • ققط ایرانی ها آب معدنی نمیخورند!

پس از ثبت برند آب معدنی به شما اجازه داده خواهد شد تا با دریافت کارت بازرگانی و ثبت برند خود به صورت لاتین، محصول تان را به سایر کشور ها صادر کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت برند لاتین و ورود به بازار های بین المللی، همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

  • برای خودتان بادیگارد استخدام کنید!

در همه کسب و کار ها افرادی وجود دارند که سعی میکنند از طریق سوء استفاده به کسب و کار شما آسیب بزنند اما نگران نباشید زیرا با ثبت برند آب معدنی، کسب و کار شما تحت مراقبت قانون و نهاد های نظارتی خواهد بود.

  • حتی به شما تسهیلات هم میدهند!

وقتی صحبت از تسهیلات میشود، تمامی کارفرما ها لبخند رضایت میزنند. فکرش را کنید که نه تنها چوب لای چرخ کسب و کار شما نمیزارند حتی به شما تسهیلات مالی هم میدهند!  به راستی چه چیزی با ارزش تر از این؟

از دیگر مزایای ثبت برند تجاری میتوان به افزایش چندین برابری فروش اشاره کرد که به صورت کامل و جامع در ابتدای مقاله از آن سخن گفته شد و چندین راهکار تبدیل به برند منتخب آب معدنی هم در اختیار شما گذاشتیم.

مزایای ثبت برند آب معدنی

حالا که برای ثبت برند آب معدنی قانع شدید نوبت آن است کمی تخصصی تر به ثبت برند تجاری نگاه کنیم و با کمک بهترین کارشناسان ثبت برند تجاری در ایران، برند آب معدنی خود را از طریق یک ثبت خوب فرهنگ است، به ثبت برسانیم.

موسسه ثبت شرکت فرهنگ، بزرگ ترین موسسه ثبت شرکت و برند تجاری در ایران میباشد که شما از طریق بهترین کارشناسان متخصص در زمینه ثبت برند تجاری میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی هر چه تمام تر عملیات ثبت برند خود را آغاز کنید.

برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید همین حالا به صورت اختصاصی با مشاور ثبت برند آب معدنی موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا با دریافت مشاوره، هر چه سریع تر روند ثبت برند تجاری تان را آغاز کنید.

نحوه ثبت برند آب معدنی

ثبت یک برند تجاری بسیار جذاب است به خصوص ثبت برند یک محصول بسیار ضروی مانند آب معدنی که پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد.

اولین مرحله برای ثبت برند آب معدنی، تکمیل اظهارنامه ثبت برند در سایت اداره مالکیت معنوی میباشد. شما پس از اینکه اظهارنامه ثبت برند را تکمیل کردید، باید فصل و طبقه برند خود را مشخص و هزینه اولیه آن را پرداخت کنید. دقت کنید که تعیین فصل و طبقه برند شما باید زیر نظر کارشناس رسمی ثبت برند تجاری انجام شود.

در مرحله بعد اکنون باید مدارک ثبت برند تجاری را در سامانه آپلود کنید تا پس از بارگذاری مدارک شماره اظهارنامه برای شما ارسال و درخواست شما توسط کارشناسان اداره مالکیت معنوی بررسی شود.

در صورتی که درخواست شما تایید شود باید مبلغ نهایی ثبت برند را پرداخت کنید تا برای شما اجازه انتشار آگهی ثبت برند صادر شود و پس از آن برند آب معدنی شما به صورت رسمی به ثبت خواهد رسید.

نحوه ثبت برند آب معدنی

بدون هیچ شکی ثبت برند تجاری در تخصص و تجربه شما نمیباشد و اگر شما قصد دارید تا تبدیل به یک برند منتخب آب معدنی شوید با از همین ابتدا مراحل و روند ثبت برند آب معدنی را زیر نظر بهترین کارشناسان ثبت برند تجاری در ایران انجام دهید.

اولین گام مهم ترین گام به سوی موفقیت است و اگر شما میخواهید که یک برند آب معدنی منتخب و قدرتمند داشته باشید باید اولین و مهم ترین گام یعنی ثبت برند اب معدنی را زیر نظر بهترین موسسه ثبت شرکت و برند تجاری انجام بدهید.

مدارک لازم برای ثبت برند آب معدنی

مدارک لازم برای ثبت برند تجاری بسته به اینکه شما از طریق شخص حقیقی یا شخص حقوقی برای ثبت برند اقدام کنید، متفاوت میباشد. شخص حقیقی و شخص حقوقی برای ثبت برند تجاری باید مدارک متفاوتی را نسبت به یکدیگر تهیه کنند.

مدارک لازم ثبت برند شخص حقیقی برای آب معدنی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  2. کدپستی و آدرس محل اقامت
  3. اخذ جواز کسب یا پروانه کسب
  4. دریافت کارت بازرگانی حقیقی درصورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.
  5. دریافت و ارائه مجوز های لازم
  6. توضیح لگو و برند خود
  7. تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک لازم برای ثبت برند آب معدنی

مدارک لازم ثبت برند شخص حقوقی برای آب معدنی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا
  2. مدارک ثبتی شرکت و روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  3. کد پستی و آدرس محل شرکت
  4. جواز کسب
  5. دریافت کارت بازرگانی حقوقی درصورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.
  6. دریافت و ارائه مجوز های لازم
  7. توضیح لگو و برند
  8. تصویر از برند یا علامت تجاری

برای ثبت برند آب معدنی پس از تکمیل اظهارنامه شما باید مدارک مورد نیاز را در سایت اداره مالکیت معنوی بارگذاری کنید تا درخواست ثبت برند شما توسط کارشناسان اداره مالکیت معنوی بررسی شود و در صورت تایید، برند آب معدنی شما به صورت رسمی به ثبت برسد.

خانوم عابد مشاور ثبت برند آب معدنی

در این مقاله هر اطلاعاتی که برای ثبت برند آب معدنی و موفقیت در این صنعت نیاز بود را به شما گفتیم تا پس از خواندن این مقاله دست دست نکنید و فورا برای ثبت برند تجاری خود زیر نظر بهترین کارشناسان ثبت برند تجاری اقدام کنید. شما همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر سوالات خود را در قسمت نظرات بنوسید تا توسط کارشناسان ثبت برند تجاری پاسخ داده شوند.

5/5 - (10 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

16 پاسخ

  1. سلام، آیا بدون جواز هم میتوان برند آب معدنی ثبت کرد؟

    1. سلام و درود.

      خیر برای ثبت برند یا نام تجاری در هر زمینه فعالیتی که مدنظر داشته باشید باید یک جواز معتبر و مرتبط با کالا یا خدمات مورد نظر ارائه دهید در غیر اینصورت ثبت برند امکانپذیر نیست.

  2. من یک برند آب معدنی ثبت کرده ام و در حال فعالیت هم هستم، آیا با همان برندم میتوانم برای توزیع و پخش آب میوه هم استفاده کنم؟

    1. سلام و درود.

      خیر برای اینکه شما بخواهید از برند خودتون بر روی دیگر محصولات نیز استفاده کنید باید نام برندتون رو برای محصولات مورد نظر دیگه هم به ثبت برسونید و با توجه به سوالتون،شما میتونید در صورتی که پیش از شما برند موردنظر در محصولات جدید ثبت نشده باشد با توجه به ارائه جواز مربوط و استفاده از ثبت اضافه طبقات برند اقدام به ثبت برند بر روی محصولات دیگه کاریتون نمایید.

  3. آیا برای ثبت برند آب معدنی نیاز هست تا شرکت داشته باشیم؟

    1. سلام و درود.

      مالک برند میتونه شخصیت حقیقی یا شخصیت حقوقی باشه و این موضوع برای ثبت برند در هر کالا یا زمینه فعالیتی یکسان هست.

  4. آیا برای ثبت برند آب معدنی نیاز به جواز داریم؟

    1. سلام و درود.

      برای ثبت برند در هر گونه فعالیت که فعالیت در حوزه کاری شما را هم شامل میشود ارائه جواز مرتبط الزامی است در غیر اینصورت امکان ثبت برند در هیچ موضوعی نیست.

  5. سال گذشته برای محصولم که آب معدنی است، برند ثبت کردم،
    متوجه شدم که کسی در جنوب کشور با برند من در حال فعالیت است، چگونه میتوانم از طریق مجرای قانونی از این افراد سودجو شکایت کنم؟

  6. برای ثبت برند آب معدنی میتوان جوازهای مورد نیاز را بعد از ثبت آن اخذ کرد؟

    1. سلام و درود.

      خیر،اخذ جواز در هر کالا یا خدماتی از جمله آب معدنی،پیشنیاز ثبت برند میباشد به این معنی که تا جواز مربوطه بنام شخص متقاضی صادر نشده باشد امکان ثبت برند وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس