ثبت موسسه زیبایی

ثبت موسسه زیبایی

ثبت موسسه زیبایی (بروزرسانی اسفند 1402) : کی از مشاغل بسیار پردرآمد در جهان به خصوص ایران مهارت های مرتبط با زیبایی است. حتی میتوان گفت مردم در این دوره زمانه به هیچ چیزی بیشتر از ظاهر و زیبایی اهمیت نمیدهند پس چرا شما از این فرصت استفاده نکنید؟ با ثبت موسسه زیبایی شما میتوانید به قله های موفقیت برسید. اگر برای به ثبت رساندن موسسه زیبایی مردد هستید و میخواهید با مراحل آن آشنا شوید پس با دقت این مقاله را بخوانید زیرا هرچیزی که نیاز است در این مقاله به شما خواهیم گفت.

در حال حاضر زیبایی تبدیل به یکی از معیار های مهم همگی ما شده است. ما در هر چیزی به دنبال زیبایی هستیم و فقط جذب کسانی و یا چیزهایی میشویم که زیبا هستند!

در طی سال های اخیر تقاضا برای خدمات زیبایی به خصوص در ایران بسیار رو به افزایش بوده است، حتی اگر آمار را هم معیار قرار ندهیم باز هم با مشاهده سطحی جامعه متوجه این تغییر و تحول خواهید شد!

برای رسیدن به موفقیت باید به دنبال فرصت ها بود و آن ها را غنیمت شمرد. حالا که تقاضا برای خدمات زیبایی تا این حد زیاد است چرا شما یه موسسه زیبایی نداشته باشید؟

بله! با ثبت موسسه زیبایی شما میتوانید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کنید پس اگر به دنبال شناسایی فرصت و راه موفقیت هستید، در این مقاله هر دوی آن ها را به شما گفتیم و دیگر نباید هیچ بهانه ای داشته باشید. تقاضا برای خدمات زیبایی در ایران بزرگ ترین فرصت برای رسیدن به موفقیت است.

ماهرترین کارشناسان ثبت شرکت تجاری در موسسه ثبت شرکت فرهنگ به شما کمک میکنند تا هرچه سریعتر و به راحتی هر چه تمام تر شرکت و موسسه خود را به ثبت برسانید.

برای ثبت موسسه زیبایی همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا هر آنچیزی که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید را در اختیار شما بگذارند و همچنین شما میتوانید هدایت این مسیر به سوی موفقیت را به موسسه ثبت شرکت فرهنگ واگذار کنید.

تا بدین جای مقاله به شما دلیل اینکه چرا باید یک موسسه زیبایی ثبت کنید را گفتیم و در ادامه با مدارک، مراحل و هرچیزی که برای ثبت موسسه زیبایی نیاز دارید آشنا میشویم.

لازم به ذکر است که شما تمامی مراحل ثبت موسسه خود را از صفر تا صد میتوانید به موسسه ثبت شرکت فرهنگ بسپارید پس اگر قصد شما برای تاسیس موسسه زیبایی جدی است، همین حالا تا دیر نشده با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

خانم دهقان مشاور ثبت موسسه زیبایی

جواز ثبت موسسه زیبایی

اصولا در بحث ثبت موسسات سه نوع موسسه وجود دارد:

  • موسساتی که بدون نیاز به اخذ مجوز ثبت میشوند و فعالیت آن ها نیز نیاز به اخذ مجوز ندارد.
  • موسساتی که فقط برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارند.
  • موسساتی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز ندارند اما برای شروع فعالیت نیاز به اخذ مجوز های لازم دارند.

ثبت موسسه زیبایی از نوع سوم است یعنی شما برای به ثبت رساندن موسسه زیبایی نیاز به اخذ و دریافت مجوز ندارید و تنها باید پس از ثبت موسسه برای انجام فعالیت مجوز های مورد نیاز را دریافت کنید.

اگر شما یک موسسه زیبایی داشته باشید میتوانید در حوزه های مختلف مانند پوست، مو، ناخن و … فعالیت کنید و از این راه درآمد بسیار عالی داشته باشید. البته برای فعالیت در هر یک از این حوزه ها باید مجوز فعالیت مربوط به آن را دریافت کنید.

اگر پس از ثبت موسسه زیبایی مجوز های مربوط به فعالیت آن دریافت نشود از نظر قانونی با شما و کسب و کاری که دارید بسیار برخورد خواهد شد پس این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که برای به ثبت رساندن موسسه زیبایی به مجوز نیاز ندارید اما برای شروع فعالیت در هر حوزه مربوط به زیبایی نیاز به دریافت مجوز دارید.

در موسسه ثبت شرکت فرهنگ کارهای ثبت موسسه شما و دریافت مجوزهای مربوط به فعالیت از صفر تا صد انجام میشود پس منطقی نیست که خودتان را به دردسر بیندازید و برای ثبت هرچه سریعتر موسسه زیبایی با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

جواز ثبت موسسه زیبایی

دریافت جواز ثبت موسسه زیبایی

به طور کلی با ثبت موسسه زیبایی و برای شروع به فعالیت شما باید تمامی مجوز های لازم مربوط به آن فعالیت را سریعا دریافت کنید. از آنجایی که خدمات مربوط به زیبایی به صورت مستقیم با سلامت افراد در ارتباط است به همین دلیل نظارت بسیار زیادی در حوزه موسسات زیبایی میشود و شما باید مجوز های فعالیت آن را دریافت کنید.

البته همه خدمات موسسه زیبایی نیاز به دریافت مجوز ندارد بلکه در زمان ثبت موسسه زیبایی نگارش اساسنامه موسسه بسیار اهمیت دارد زیرا موضوع فعالیت موسسه زیبایی شما در اساسنامه مشخص میشود.

دریافت جواز ثبت موسسه زیبایی

موضوع فعالیت ثبت موسسه زیبایی

فعالیت و خدمات موسسه زیبایی محدود به موضوع اساسنامه موسسه میباشد. برای مثال اگر موضوع مندرج در اساسنامه موسسه تنها خدمات پوست و مو باشد شما فقط در آن حوزه میتوانید فعالیت کنید و باید مجوز مورد نیاز آن را نیز دریافت کنید.

در این گام است که ثبت موسسه زیبایی نیاز به مهارت و تجربه بسیار زیادی دارد زیرا فعالیت موسسه شما باید به دقت در اساسنامه ذکر شود بنابراین برای ثبت موسسه حتما با موسسه ثبت شرکت فرهنگ در تماس باشید.

موضوع فعالیت ثبت موسسه زیبایی

نحوه ثبت موسسه زیبایی

به صورت کلی برای به ثبت رساندن موسسه زیبایی شما باید یک مسیر بسیار طولانی را طی کنید که در این مسیر با چالش ها و مشکلات حقوقی بسیار زیادی روبرو خواهید شد.

همانطور که قبل تر گفتیم برای ثبت موسسه زیبایی نیاز به دریافت مجوز ندارید ولی برای شروع و ادامه فعالیت در موسسه زیبایی شما نیاز به دریافت مجوز دارید!

بنابراین تاسیس موسسه زیبایی در دو مرحله انجام میشود:

  1. ثبت موسسه از طریق اداره ثبت شرکت ها
  2. دریافت مجوز های لازم از سازمان های مربوطه

به انجام رساندن هر یک از این مراحل مستلزم گذراندن چندین مراحل دیگر است. اگر کمی گیج شدید کاملا حق دارید زیرا ثبت موسسه به این راحتی ها نیست و شما برای تاسیس یک موسسه زیبایی موفق کار ساده ای در پیش نخواهید داشت.

لازم نیست دلسرد شوید زیرا خوشبختانه شما میتوانید تمامی مراحل ثبت موسسه زیبایی خود را از 0 تا 100 به موسسه ثبت شرکت فرهنگ بسپارید تنها کاری که شما لازم است انجام دهید این است که همین حالا با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

نحوه ثبت موسسه زیبایی

مدارک ثبت موسسه زیبایی

  • برای ثبت موسسه به حداقل 2 شخص حقیقی یا حقوقی نیاز دارید.
  • مدارک شناسایی اشخاص حقیقی
  • پرداخت و دریافت آگهی روزنامه رسمی برای آخرین ثبت تغییرات شرکت یا ثبت شخص حقوقی
  • آدرس و کد پستی موسسه
  • شماره تلفن ثابت و شماره همراه مدیر عامل
  • تادیه حداقل 1 میلیون ریال سرمایه
  • مشخص کردن میزان سرمایه و سهم الشرکه هر یک از سهامداران
  • مشخص کردن کردن سمت و عنوان اعضا
  • مشخص کردن حق امضا
  • ارائه دو نسخه تقاضا نامه
  • ارائه دو نسخه تنظیم صورتجلسه
  • ارائه دو نسخه اساسنامه

به صورت کلی شما برای ثبت موسسه زیبایی به تهیه مدارک بالا نیاز دارید، البته ثبت و تاسیس موسسه زیبایی نیاز به دریافت مجوزها و ارائه مدارک دیگر دارد که ممکن است برای هر موسسه ای متفاوت باشد پس اگر قصد تان برای ثبت موسسه جدی است همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

مدارک ثبت موسسه زیبایی

مراحل ثبت موسسه زیبایی

در این قسمت از مقاله با مراحل ثبت موسسه زیبایی به صورت کامل آشنا میشویم:

  • مرحله اول: طراحی موضوع

اولین گام برای ثبت و تاسیس موسسه زیبایی طراحی موضوع است که از سایر مراحل ثبت موسسه نیز دارای اهمیت بیشتری است. برای طراحی موضوع باید حتما از موسسه ثبت شرکت فرهنگ کمک بگیرید زیرا طراحی موضوع فقط در حوزه فعالیت متخصصینی میباشد که در موسسه ثبت شرکت فرهنگ مشغول به فعالیت هستند!

  • مرحله دوم: تنظیم اوراق موسسه

در این مرحله هم شما به کمک متخصصین موسسه ثبت شرکت فرهنگ نیاز دارید. اوراق موسسه شما باید توسط یک فرد ماهر تنظیم و نگارش شود. تنظیم و نگارش اوراق موسسه را بسیار جدی بگیرید زیرا در غیر این صورت با مشکلات حقوقی زیادی روبرو خواهید شد.

  • مرحله سوم: ارسال مدارک و تایید نام

با مدارک مورد نیاز ثبت موسسه زیبایی از قبل آشنا شدید اما برای تایید نام براید حتما با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ در تماس باشید زیرا انتخاب اسم شرکت شما از اهمیت زیادی برخورد دار است.

  • مرحله چهارم: تایید پرونده ثبت

در این مرحله اگر مدارک شما مشکلی نداشته باشد، پرونده ثبت شما تایید میشود.

  • مرحله پنجم: ارسال فیزیکی مدارک
  • مرحله ششم: صدور پیش نویس و اوراق مهمور به مهر ثبت شرکت ها

پس از اینکه پیش نویس و اوراق مهمور به مهر ثبت شرکت ها برای شما ارسال شود اصلی ترین گام ثبت موسسه را با موفقیت پست سر گذاشته اید.

  • مراحه هفتم: صدور روزنامه رسمی و کثیر الانتشار

در این مقاله هر آنچیزی که برای ثبت موسسه زیبایی نیاز داشتید را در اختیار شما قرار دادیم تا با آگاهی کامل نسبت به ثبت موسسه خود اقدام کنید. اگر این مقاله را به دقت خوانده باشد حتما با مراحل و چالش هایی که در مسیر ثبت موسسه با آن روبرو خواهید شد، خبر دارید پس همین حالا تا دیر نشده با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

خانم دهقان مشاور ثبت موسسه زیبایی

4.4/5 - (9 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

12 پاسخ

    1. سلام و درود.

      خیر،در ابتدا برای تاسیس شرکت یا موسسه با موضوع فعالیت زیبایی نیاز به ارائه جواز مرتبط نیست و شما میتونید بعد از ثبت موسسه برای دریافت جواز یا پروانه کسب بنام موسسه اقدام نمایید.

  1. سلام، من در خانه شخصی خودم به صورت غیر رسمی مشغول کار رنگ مو و زیبایی هستم، مدتی است که میخواهم با ثبت موسسه زیبایی کارم را رسمی کنم و فعالیت اقتصادی قانونی داشته باشم، منتها از آنجا که هیچ شریکی ندارم، آیا همچنان میتوانم این کار را انجام دهم؟

    1. سلام و درود.

      برای تاسیس یک شرکت یا موسسه غیر تجاری وجود حداقل دو نفر ضروری است.شما میتونید یکی از اعضای خانواده رو بعنوان شریک معرفی کنید و میزان سهم ایشون رو در شرکت به سلیقه خودتون مشخص کنید و حق امضا و … را به شخص خودتون با ذکر سمت مناسب بدید.

  2. ببخشید ثبت موسسه زیبایی در چند روز انجام می شود؟

    1. سلام و درود.

      در صورتی که مدارک مورد نیاز ارائه شود کل روند ثبتی موسسه در زمان 5 الی 7 روز کاری انجام میشود.

  3. سلام، برای ثبت موسسه زیبایی چه جوازی باید داشته باشیم؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

  4. سلام، آیا برای تاسیس یک آرایشگاه مردانه، ثبت موسسه زیبایی مناسب است؟

    1. سلام.

      بله در مورد موضوع فعالیت کاری شما بهترین گزینه،ثبت موسسه با موضوع فعالیت زیبایی میباشد.اصولا در تمامی فعالیتهایی که کار تجاری در آن صورت نمیگیرد ثبت موسسات غیر تجاری بهترین گزینه برای قانونی شدن فعالیت میباشد که موضوع فعالیت موسسات با توجه به حیطه کاری انتخاب میشود.

  5. سلام، آیا راهی وجود دارد که بعد از ثبت موسسه زیبایی کد اقتصادی آن را دریافت نکنم تا به مشکل مالیاتی نخورم؟ ممنون از پاسختون

    1. سلام و درود.

      تمامی شرکتها و موسسات غیر تجاری موظف هستند پس از تاسیس تا مدت زمان دو ماه اقدام به دریافت کداقتصادی نمایند و در صورتی که تشکیل پرونده های لازم طی این زمان انجام نشود شرکت شما شامل جریمه میشود.در این زمینه میتوانید کد اقتصادی شرکت را دریافت نمایید و در صورتی که با شرکت فعالیتی نداشته باشید و حساب بانکی موسسه یا شرکت دارای گردش مالی نباشد اقدام به ارسال اظهارنامه عدم فعالیت موسسه به اداره مالیات در زمان مقرر نموده و شامل پرداخت مالیات نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس