ثبت شرکت در گیلان

ثبت شرکت در گیلان در سریع‌ترین زمان و با نازل‌ترین قیمت! وکلای ثبت فرهنگ در تمام مراحل ثبت شرکت در گیلان کنار شما هستند.

ثبت شرکت در گیلان: موسسه ثبت فرهنگ با بیش از 15 سال تجربه، می‌تواند به شما در تمامی مراحل ثبت شرکت در گیلان کمک کند. از مشاوره اولیه برای انتخاب نوع شرکت مناسب گرفته تا انجام تشریفات قانونی و اداری، ما همه کارها را برای شما انجام می‌دهیم. با استفاده از خدمات موسسه ثبت فرهنگ، می‌توانید بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید، در حالی که ما مسئولیت ثبت شرکت در رشت و گیلان را بر عهده می‌گیریم. با مراجعه به موسسه ثبت فرهنگ، از پشتیبانی و راهنمایی متخصصان باتجربه بهره‌مند شوید و کار تاسیس شرکت خود را به آسانی و سرعت انجام دهید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

انواع شرکت‌های قابل ثبت در گیلان

ابتدا قبل از آنکه به سراغ مدارک و مراحل ثبت شرکت در گیلان برویم باید با انواع شرکت‌های قابل ثبت در گیلان آشنا شویم تا با دید باز نسبت به انتخاب خود اقدام کنید. طبق قانون انواع شرکت‌های تجاری قابل ثبت در ایران به 8 مورد می‌رسند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود به ثبت شرکت در گیلان اقدام کنید.

انواع شرکت‌های قابل ثبت در گیلان

ثبت شرکت سهامی عام در گیلان

یکی از شرکت‌های تجاری قابل ثبت در ایران شرکت سهامی عام می‌باشد. بخشی از سرمایه در شرکت سهامی از طریق شرکا و بخش دیگر آن از طریق پذیره نویسی به دست می‌آید. در شرکت سهامی عام هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهام دارای مسئولیت می‌باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در گیلان

برای ثبت شرکت در گیلان یکی از بهترین گزینه‌ها ثبت شرکت سهامی خاص می‌باشد. برای ثبت شرکت سهامی خاص در گیلان شما به حداقل 3 شریک و همچنین 2 بازرس نیاز دارید. تمام سرمایه در شرکت سهامی خاص از طریق شرکا تامین می‌شود و هر یک از شرکا به اندازه مبلغ سهام خود در شرکت دارای مسئولیت است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گیلان

شرکت با مسئولیت محدود از مطرح‌ترین شرکت‌های تجاری قابل ثبت در ایران می‌باشد به این دلیل که فرایند ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گیلان نسبت به سایر شرکت‌های تجاری ساده‌تر می‌باشد. شرکت با مسئولیت محدود به حداقل 2 شریک نیاز است و مسئولیت هر یک از شرکا به اندازه سهم الشرکه او در شرکت می‌باشد.

ثبت شرکت تضامنی در گیلان

برای ثبت شرکت در استان گیلان می‌توانید به سراغ شرکت تضامنی بروید اما قبل از اینکه به سراغ ثبت شرکت تضامنی در گیلان بروید بهتر است بدانید که در این شرکت شما مسئول تمامی بدهی‌ها و قروض شرکت خواهید بود.

ثبت شرکت نسبی در گیلان

فرایند ثبت شرکت نسبی در گیلان درست به مانند شرکت تضامنی است و در عمل تفاوت زیادی با شرکت تضامنی نیز ندارد اما در بحث مسئولیت شرکا در شرکت نسبی هر شریک به نسبت سهم الشرکه خود در شرکت دارای مسئولیت می‌باشد.

ثبت شرکت مختلط سهامی در گیلان

یکی از شرکت‌های ترکیبی قابل ثبت، ثبت شرکت مختلط سهامی در گیلان است که این شرکت از ترکیب شرکت سهامی خاص و شرکت تضامنی تشکیل می‌شود.

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی در گیلان

ثبت شرکت در گیلان می‌تواند از طریق ثبت شرکت مختلط غیر سهامی در گیلان انجام شود. شرکت مختلط غیر سهامی از ترکیب شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تضامنی می‌باشد.

ثبت شرکت تعاونی در گیلان

در شرکت تعاونی افراد هم صنف برای رسیدن به منافع گروهی شرکت تعاونی تشکیل می‌دهند.

اکنون شما با تمامی شرکت‌های تجاری قابل ثبت در گیلان آشنا شدید و می‌توانید به توجه به شرایط و نیازی که دارید شرکت تجاری مناسب را در این استان به ثبت برسانید.

برای ثبت شرکت در گیلان می‌توانید روی موسسه ثبت شرکت فرهنگ حساب باز کنید. در موسسه ثبت شرکت فرهنگ می‌توانید تمامی فرایند تاسیس شرکت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و به راحتی هر چه تمام تر زیر نظر بهترین کارشناسان انجام دهید.

مراحل ثبت شرکت در گیلان

شما در این مطلب به صورت جامع با نحوه ثبت شرکت در گیلان آشنا شدید و اکنون هر آن چیزی برای ثبت شرکت در گیلان لازم است را می‌دانید و می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط خود شرکت تجاری مناسب را در استان گیلان به ثبت برسانید.

برای تاسیس شرکت می‌توانید به دو روش عمل کنید.

  • انفرادی
  • از طریق موسسه ثبت شرکت فرهنگ

اگر شما از طریق روش اول شرکت خود را به ثبت برسانید به هیچ عنوان نمی‌توان تضمین کرد که پس از تاسیس شرکت تجاری به موفقیت‌هایی که ترسیم کرده‌اید برسید زیرا ثبت شرکت در گیلان نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد.

  • تکمیل فرم تقاضا شرکت
  • تایید نام شرکت
  • دریافت مجوز در صورت نیاز
  • ارائه مدارک مورد نیاز
  • بررسی مدارک
  • پرداخت هزینه ثبت شرکت
  • تحویل مدارک ثبتی شرکت به متقاضی

مطلب پیشنهادی: هزینه ثبت شرکت

مدارک ثبت شرکت در گیلان

همانطور که عنوان شد 8 شرکت تجاری قابل ثبت در ایران وجود دارد و برای ثبت هر نوع شرکت تجاری شما باید مدارک مورد نیاز آن شرکت را تهیه کنید.

در ادامه مدارکی را عنوان می‌کنیم که برای انواع ثبت شرکت در استان گیلان نیاز دارید تا آن ها را تهیه کنید.

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شرکا
  • اصل گواهی عدم سو پیشینه شرکا
  • اخذ مجوزهای لازم برای ثبت شرکت در گیلان
  • اصل گواهی بانکی مبنی بر پرداخت سرمایه تعهدی شرکا
  • دو برگ اساسنامه با امضا تمامی شرکا
  • دو برگ تنظیم صورتجلسه با امضا تمامی شرکا
  • امضای اقرار نامه

ثبت شرکت در رشت و گیلان

در این مطلب به صورت کاملاً کاربردی با نحوه ثبت شرکت در رشت و گیلان آشنا شدید و اکنون تمامی اطلاعات لازم برای ثبت شرکت در گیلان را در اختیار دارید. اگر این مطلب را به دقت خوانده باشید باید بدانید که تاسیس شرکت نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد پس اگر می‌خواهید که یک شرکت تجاری موفق و پر سود داشته باشید همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

14 پاسخ

  1. من در تهران زندگی میکنم و یک شرکت سهامی خاص در تهران دارم، آیا میتوانم برای ثبت شرکت در رشت هم اقدام کنم؟

    1. سلام و درود.

      بله شما میتونید با ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت شرکت در رشت نمایید.این موضوع رو مدنظر داشته باشید که اگر در حال حاضر مدیر عامل هستید نمیتونید در شرکت جدید سمت مدیرعامل داشته باشید.

    1. سلام و درود.

      ممنون از زمانیکه برای مطالعه مقاله گذاشتید و نظر مثبتتون.

  2. آیا اگر ثبت شرکت در گیلان انجام دهم معاف از مالیات خواهم بود؟

    1. سلام و درود.

      معافیت مالیات طبق قوانین جاری مربوط به مناطق آزاد میباشد و صرفاٌ ثبت شرکت در گیلان شامل این موضوع نمیشود.

  3. آیا از آنجایی که بندر انزلی منطقه آزاد حساب میشود، با ثبت شرکت در بندر انزلی و در کل استان گیلان محاسبه مالیات با دیگر استانها متفاوت خواهد بود؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

  4. سلام، من ثبت شرکت در گیلان را با موسسه شما انجام دادم و واقعا همه چیز بسیار عالی و تمیز انجام شد، ممنون از مدیریت و تمامی کارکنان مجموعه

    1. سلام و درود.

      پیام دوستان خوبی مثل شما باعث دلگرمی تیم ثبت فرهنگ میشه.ممنون از اعتمادتون به ثبت فرهنگ،امیدوارم که در تمامی امور ثبتی شما و دوستان بتونیم به خوبی خدمت رسانی کنیم.

  5. سلام، آیا اگر ثبت شرکت در لاهیجان انجام دهم میتوانم یک شعبه هم در کلاردشت داشته باشم؟ یا باید در آن شهر هم مراحل تاسیس شرکت را انجام دهم؟

    1. سلام و درود.

      برای ثبت شعبه شرکت لازم نیست که حتما آدرس شعبه در همان شهر محل اصلی شرکت باشد و شما میتوانید چندین شعبه در هر استان دیگری برای شرکت خود داشته باشید که در این مورد باید برای هر شعبه یک مدیر شعبه معرفی نمایید و همچنین آدرس شعبه بهمراه کد پستی دقیق مورد نیاز است.

  6. سلام، آیا اگر با مجموعه شما قرارداد ثبت شرکت در گیلان ببندم، وکیل دارید تا تمامی امور را بر عهده بگیرد؟

    1. سلام، لطفا با مشاورین ما در تماس باشید
      02188472277

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (6 امتیاز)