ثبت برند قنادی

ثبت برند قنادی در سریع‌ترین زمان و با نازل‌ترین قیمت! وکلای ثبت فرهنگ در تمام مراحل ثبت برند قنادی کنار شما هستند.

ثبت برند قنادی: موسسه ثبت فرهنگ، ارائه دهنده خدمات ثبت برند قنادی با بهترین کیفیت. ما با دانش و تجربه فراوان در این زمینه، به شما کمک می‌کنیم تا برند منحصر بفرد قنادی خود را به ثبت برسانید و از مزایا آن بهره ببرید. از طراحی لوگو گرفته تا تعیین نام برند و ثبت آن، ما در تمامی مراحل به شما خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهیم. با اطمینان خاطر به ما بسپارید تا پروسه ثبت برند قنادی شما را با موفقیت به انجام برسانیم و به بهترین نحو در بازار رقابتی قنادی حضور داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه‌های ثبت برند، با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

مراحل ثبت برند قنادی

مراحل ثبت برند قنادی با مراجعه به سایت اداره مالکیت معنوی آغاز میشود.

  • شما در ابتدا باید اظهارنامه ثبت برند تجاری خود را در سامانه اداره مالکیت معنوی تکمیل کنید.
  • در مرحله بعد باید فصل و طبقه برند خود را مشخص کنید و هزینه اولیه آن را پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که برای مشخص کردن فصل و طبقه برند خود باید با کارشناسان ثبت برند تجاری تماس بگیرید.
  • در مرحله بعد پس از تکمیل اظهارنامه و فصل و طبقه برند، شما باید مدارک مورد نیاز ثبت برند قنادی را در سامانه اداره مالکیت معنوی بارگذاری کنید.
  • در مرحله آخر شماره اظهارنامه ثبت برند تجاری برای شما ارسال می‌شود و در صورتی که درخواست شما توسط اداره مالکیت معنوی تایید شود می‌توانید با پرداخت مبلغ نهایی برند خود را آگهی کنید.
مراحل ثبت برند قنادی

مطلب پیشنهادی: ثبت برند

مدارک لازم برای ثبت برند قنادی

برای ثبت برند قنادی شما باید مدارک مورد نیاز ثبت برند تجاری را تهیه کنید. البته تهیه مدارک ثبت برند قنادی برای اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی متفاوت می‌باشد و شما با توجه به اینکه برای شخص حقیقی یا شخص حقوقی اقدام به ثبت برند می‌کنید، مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.

مدارک لازم برای ثبت برند قنادی

مدارک لازم برای ثبت برند قنادی اشخاص حقیقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کدپستی و آدرس محل اقامت
  • جواز یا پروانه کسب
  • دریافت کارت بازرگانی حقیقی (درصورتی تمایل به ثبت برند لاتین)
  • توضیح لگو و برند خود
  • تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک لازم برای ثبت برند قنادی اشخاص حقوقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا
  • مدارک ثبتی شرکت و پرداخت و دریافت آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • کد پستی و آدرس محل شرکت
  • اخذ جواز کسب
  • دریافت کارت بازرگانی حقوقی (درصورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.)
  • دریافت و ارائه مجوزهای لازم
  • توضیح لگو و برند
  • تصویر از برند یا علامت تجاری

اکنون که دیگر می‌دانید برای ثبت برند قنادی به چه مدارکی نیاز دارید نصف راه را طی کرده‌اید. شما می‌توانید برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید همین حالا با توجه به اینکه برای شخص حقیقی یا شخص حقوقی اقدام به ثبت برند می‌کنید، مدارک لازم را تهیه کنید. اگر در رابطه با مدارک مورد نیاز سوال دارید و همچنین می‌خواهید که در رابطه با مدارک مورد نیاز اطلاعات بیشتری کسب کنید همین حالا با کارشناسان ثبت فرهنگ تماس بگیرید.

جمع بندی

همانطور که می‌دانید فرایند ثبت برند قنادی بسیار طولانی می‌باشد و شما در این مسیر باید صبر و دانش بسیار زیادی داشته باشید. اگر هدف تان برای ثبت برند تجاری جدی است همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا فرایند ثبت برند خود را زیر بهترین کارشناسان در ایران آغاز کنید.

14 پاسخ

    1. سلام و درود.

      ممنون از زمان ارزشمندی که برای مطالعه مقاله گذاشتید و نظر مثبتتون.

  1. من به همراه یک شریک مغازه شرینی فروشی در تهران داریم، تصمیم داریم تا با ثبت برند قنادی اعتبار کسب و کارمان را افزایش دهیم، آیا میتوانیم برندمان را نیز به صورت شراکتی ثبت کنیم؟

    1. سلام و درود.

      بله امکان ثبت برند بصورت شراکتی با توجه به ارائه مدارک لازم و مشخص شدن میزان سهم هر شخص وجود دارد.

    1. سلام و درود.

      ممنون از زمانی که برای مطالعه مقاله گذاشتید و نظر مثبتتون.

  2. من قصد ثبت برند شیرنی فروش دارم، آیا نداشتن کارت نظام وظیمه مشکلی برایم ایجاد خواهد کرد؟

    1. سلام و درود.

      خیر،در صورتی که جواز شیرینی فروشی داشته باشید و نام انتخابی برای برند دارای ریشه فارسی باشد(در اینصورت به کارت بازرگانی نیازی نیست) ارائه کارت پایان خدمت برای ثبت برند لازم نیست.برای توضیحات کاملتر با مشاوران ثبت فرهنگ در تماس باشید.

  3. من قصد ثبت برند قنادی دارم، آیا حتما باید صاحب یک شیرنی فروشی باشم؟

    1. سلام و درود.

      برای ثبت برند با هر موضوع یا کالا هیچگونه بازدید از محل فعالیت انجام نمیشود به این معنی که نیازی به داشتن یک مغازه قنادی نیست ولی در این خصوص باید مجوز مربوطه به نام شخص متقاضی مرتبط با زمینه فعالیت قنادی به اداره مالکیت معنوی یا همان اداره برند ارسال شود در غیر اینصورت امکان ثبت برند قنادی وجود نخواهد داشت.

  4. سلام، آیا برای ثبت برند نان و شیرینی به جواز خاصی نیاز داریم؟

    1. سلام و درود.

      بله برای ثبت برند یا علامت تجاری در هر کالا باید جواز مرتبط با همان کالا به اداره علامت تجاری یا اداره مالکیت معنوی ارسال شود در غیر اینصورت امکان ثبت برند وجود ندارد که ثبت برند در زمینه نان و شیرینی و قنادی نیز از این قاعده مستثنی نیست و ارائه جواز کسب یا پروانه تولید و … در زمینه فعالیت شما الزامی است.

  5. ممنون از مطلب بسیار خوبتان، چطور تمامی مطالبتان در صفحه اول گوگل است؟ ما هر کاری میکنیم نمیتوانیم در نتایج باشیم

    1. سلام و درود.

      برای دریافت رتبه در گوگل باید با یک تیم حرفه ای و از همه مهمتر مطمئن در زمینه سئو سایت همکاری کنید که در صورت نیاز میتونید با بخش آی تی ثبت فرهنگ بابت مشاوره های لازم و همکاری نهایی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (6 امتیاز)