شرایط تاسیس موسسه حقوقی

شرایط تاسیس موسسه حقوقی

شرایط تاسیس موسسه حقوقی : هر جنبه از یک معامله یا زندگی روزمره مستلزم رعایت الزامات قانونی است و برای حل همه مسائل حقوقی مانند درخواست طلاق، انعقاد قرارداد یا پرونده های کیفری، بی حرمتی به چک یا سرقت یا صرفاً مشاوره، ما شرکت های حقوقی داریم که شبانه روز کار می کنند. لذا هر چیزی که نیاز به توجه و مراحل قانونی دارد، برای آن مسئله نیاز به یک وکیل جهت پیشبرد پرونده از راه های قانونی و سرعت بخشیدن به حل موضوع دارید.

خانوم یعقوبی مشاور ثبت موسسه حقوقی

شرایط تاسیس موسسه حقوقی چیست و چه کاری انجام می دهند؟

شرکت حقوقی یک نهاد تجاری است که از چند وکیل مجرب در زمینه های حقوقی تشکیل شده تا کار وکالت مراجعه کنندگان محترم به شرکت را به عهده گرفته و انجام دهند. بنابراین کار موسسات حقوقی ارائه انواع خدمات اولیه مشاوره حقوقی و کمک حقوقی است.


شرایط تاسیس موسسه حقوقی با تصمیم شرکا امکان‌پذیر است

یک شرکت حقوقی می تواند مشتریان گسترده ای از افراد گرفته تا بانک ها و شرکت های بسیار بزرگ باشد. این فرآیند مشاوره و مساعدت در مورد اطلاع رسانی حقوق، وظایف، تخلفات، مراجعات قانونی و اینکه قانون دقیقاً چه جایگاهی دارد، می باشد. جنبه دیگر، وکالت موکل در دادگاه ها اعم از جنایی یا مدنی است. اندازه و ترتیب یک شرکت حقوقی می تواند متفاوت باشد.

کارهای انجام شده توسط یک شرایط تاسیس موسسه حقوقی

1-آنها به مشتری در درک موقعیت قانون و حقوق و تعهدات کمک می کنند.
2-آنها در دادگاه ها وکالت مشتریان را در پرونده ها دارند.
3-آنها همچنین به مشتری کمک می کنند تا پرونده ها را از طریق مکانیسم حل اختلاف جایگزین، حل و فصل کنند.

4-آنها با مراقبت از تمام انطباقات قانونی به تجارت کمک می کنند.
5-آنها همچنین خود را در تهیه پیش نویس اسنادی مانند وصیت نامه، قراردادها، سند، قراردادهای اجاره، اسناد واگذاری، قراردادهای کار و غیره مشغول می کنند.
6-آنها از طریق حقوق مالکیت معنوی به محافظت از نوآوری ها کمک می کنند.
7-آنها در ادغام، تملک، تجزیه، ادغام و غیره شرکت ها و بسیاری موارد دیگر کمک می کنند.

اهمیت موسسه حقوقی

شرکت های حقوقی در زمینه ارائه انواع خدمات فعالیت دارند. مردم ترجیحاتی دارند و اغلب به این نتیجه می رسند که شرکت های حقوقی از اولویت بیشتری نسبت به وکیل شاغل برخوردارندکه دلایل آن در زیر ذکر شده است.

برای خدمات حقوقی

به عنوان یک موسسه حقوقی در زمینه های مختلف حقوقی خدمات ارائه می دهد و تخصص خود را در زمینه های عمده حقوقی دارد. می توان به یک موسسه حقوقی مراجعه کرد و انواع خدمات مانند مشاوره، دعاوی حقوقی، بخش شرکتی و غیره را دریافت کرد.

با این حال، در حین مراجعه به یک وکیل فردی، فرد در یک موضوع تخصص دارد، بنابراین برای حل موضوع ممکن است با دردسرهای زیادی روبرو گردد. در اینجا شرکت‌های حقوقی به نجات ما می‌آیند که می‌توانند تقریباً با هر نوع موضوعی برخورد کنند.

شرایط تاسیس موسسه حقوقی و کیفیت کار

از آنجایی که تیمی از کارشناسان در حال کار بر روی این پرونده هستند، ایده‌های مختلف و نظرات خارج از چارچوب و پیش‌نویسی بسیار ماهرانه وجود دارد که برای مشتریان ارائه می‌شود. در شرایط تاسیس موسسه حقوقی حقوق وکلا بیشتر است و از این رو انتظار می رود با تلاش و همت بیشتری کار کنند و محتوایی با کیفیت تولید کنند. بنابراین، اگر یک موسسه حقوقی خوب را برای خود انتخاب کرده اید، مطمئن باشید که آینده مثبتی دارید چراکه ثبت خوب فرهنگ است و به راحتی قابل دسترسی است.

شرایط تاسیس موسسه حقوقی و رضایت مشتری

از آنجایی که یک شرکت حقوقی نه تنها حقوق، بلکه تجارت قانونی است. بنابراین مهمترین عامل رضایت مشتری است. شرکت های حقوقی در داخل و خارج، با ساعات طولانی کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که موعد مقرر را رعایت می کنند، معاملات را برای مشتری انجام می دهند و پرونده ها را در دادگاه برنده می شوند و اطمینان حاصل می کنند که پولی که دریافت می کنند ارزش آن را دارد.

سلسله مراتب شرایط تاسیس موسسه حقوقی

از آنجایی که یک نفر کار نمی کند، و افراد سلسله مراتبی از روشها را برای برخورد با مسائل دارند. نظم و انضباط در محل و تقسیم کار را تضمین می کنند. بنابراین، شخص روی آنچه که بهترین توانایی و عملکرد را دارد کارو تمرکز می کند.
از آنجایی که ثبت موسسه حقوقی دارای بخش‌هایی برای همه جنبه‌ها است، فردی که به‌عنوان تازه‌کار عمل می‌کند، فقط به گونه‌ای با مسائل برخورد می‌کند که بیشتر یاد می‌گیرد و آنقدر پاسخگو نیست که افراد ارشد برای اصلاح آن‌ها وجود دارند.

خانوم یعقوبی مشاور ثبت موسسه حقوقی

بررسی دقیق شرایط تاسیس موسسه حقوقی

هر چیزی که به دست مشتری می رسد فقط کار یک نفر نیست. اگر فردی درگیر تحقیق باشد، ممکن است عده ای آن را پیش نویس کنند و برخی آن را موشکافی کنند. حتی وکلا ممکن است در یک زمان نظرات متضاد و رویکردهای متفاوتی برای برخورد با یک موقعیت داشته باشند. بنابراین تمام این گونه شبهات ابتدا در داخل حل می شود و سپس شانس تعامل و نظر مشتری در اولویت اول قرار می گیرد. بنابراین، شما یک تیم حقوقی کامل دارید که روی پرونده شما کار می کنند.

5/5 - (12 امتیاز)
آنچه در این مقاله می‌خوانید

4 پاسخ

  1. چه مقدار زمان برای تاسیس موسسه حقوقی نیاز هست؟

    1. سلام و درود.
      مدت زمان مورد نیاز برای ثبت یک موسسه حقوقی همانند ثبت یک موسسه با موضوعات عمومی یا ثبت یک شرکت بامسئولیت محدود یا سهامی خاص با موضوعات عمومی میباشد و تنها زمانی که در این میان متفاوت است،برای بحث دریافت مجوزهای مربوطه از کانون وکلا و … میباشد.در غیر از دریافت این مجوزها،زمان لازم برای ثبت موسسه حقوقی با سایر موسسات غیرتجاری یا شرکتهای با مسئولیت محدود یا شرکتهای سهامی خاص متفاوت نیست و میتوان نهایتاً ۱۰ ال ۱۴ روز کاری رو برای کل پروسه ثبت در نظر بگیرید.

  2. سلام، میخواستم بدونم برای ثبت موسسه حقوقی به کجا باید مراجعه کرد، و اینکه کارمندان دولت برای ثبت این نوع موسسه که به مشکلی بر نخواهند خورد؟

    1. سلام و درود.
      مرجع ثبت،برای هر نوع شرکت و یا هر نوع موسسه غیر تجاری با موضوع فعالیتهای مختلف،اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری هست که در صورتی که موضوع فعالیت مورد درخواست شما احتیاج به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشه باید قبل از ثبت اقدام به گرفتن مجوزهاتون کنید و درنهایت از سمت اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بررسی و آگهی میشه و اینکه افرادی که دارای شغل دولتی باشند و کارمند رسمی دولت باشند نمیتونن جزو اعضاء هیئت مدیره شرکت باشند و فقط میتونن به عنوان شریک در شرکتهای با مسئولیت محدود و موسسات غیر تجاری و یا سهامدار در شرکتهای سهامی خاص با درصد سهم مشخص باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *