ثبت برند لبنیات

ثبت برند لبنیات

ثبت برند لبنیات: اگر به شما بگویند که چه نوع محصولاتی در ایران تقاضای بسیار زیادی دارند، قطعا لبنیات جزو سه حدس شما خواهد بود، هر چند که روز به روز شرایط اقتصادی بد تر میشود اما خرید لبنیات به هیچ عنوان از سبد خانوارهای ایرانی متوقف نخواهد شد بنابراین باید هر چه سریع تر از این فرصت استفاده کرده و برای ثبت برند لبنیات اقدام کنید. در این مقاله به شما نکاتی را خواهیم گفت که در صورت رعایت آن ها شما نه تنها زندگی شخصی تان را متحول خواهید کرد، بلکه باعث رشد و پیشرفت محصولات لبنی در ایران خواهید شد.

در این مقاله قصد داریم تا با شما تعامل کنیم و به سوالاتی که قطعا برای ثبت برند لبنیات با آن ها مواجه خواهید شد، پاسخ دهیم پس در ابتدا به نکته میپردازیم که چرا باید برند لبنیات را ثبت کرد و اصلا چه الزامی دارد که کسب و کار خود را ارتقا بدهیم و به صورت یک برند تجاری آن را به ثبت برسانیم.

خانم یعقوبی مشاور ثبت برند لبنیات

مزایای ثبت برند لبنیات

واضح است که ثبت یک برند تجاری نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد چرا که حتی شما بخواهید یک کار اداری پیش و پا افتاده را هم انجام دهید نیاز به وقت و حوصله زیادی دارید و ثبت برند علاوه بر اینکه نیازمند وقت و حوصله زیادی میباشد، به دانش و تجربه زیادی هم نیازمند است.

اگر شما در صنعت تولید محصولات لبنی فعالیت میکنید ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای ثبت برند لبنیات همین حالا اقدام کنید زیرا اگر دیر بجنبید ممکن است فرصتی را از دست دهید که تا سال ها حسرت آن را بخورید.

مزایای ثبت برند تجاری بسیار زیاد میباشد اما در ادامه قصد داریم تا با برخی از مهم ترین مزایای ثبت برند شما را آشنا کنیم تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم که چرا باید برند لبنیات را ثبت کنیم.

مزایای ثبت برند لبنیات

برخی از مهم ترین مزایای ثبت برند لبنیات موارد زیر میباشد:

  • با ثبت برند تجاری در یادها تثبیت خواهید شد.

آیا قرار است که شما کسب و کارتان را به این زودی ها تعطیل کنید و یا میخواهید که تا ابد و توسط فرزندان شما کسب و کاری که آن همه برای آن زحمت کشیده اید، به فعالیت ادامه دهد؟

با ثبت برند تجاری شما و کسب و کاری آن همه برایش زحمت کشیده اید در یاد همه باقی خواهد ماند.

  • با ثبت برند تجاری دیگر محدودیتی ندارید.

اگر شما برند خود را ثبت کنید دیگر ملزم به آن نیستید که فعالیت خود را محدود به جایی کنید زیرا با ثبت برند لبنیات شما قرار است در کل کشور اقدام به فروش محصولات خود کنید. به علاوه میتوانید نیم نگاهی هم به بازار های خارجی داشته باشید.

  • تجارت را ملکه ذهن خود کنید.

طبق قانون شما تنها در صورتی میتوانید به صادرات و واردات بپردازید که برند خود را ثبت کنید، همچنین برای ورود به دنیای بزرگ تجارت باید کارت بازرگانی هم داشته باشید.

یکی از روش هایی که در ایران بسیار پول ساز است، تجارت است زیرا شما با صادرات محصولات لبنی خود به کشور های دیگر به صورت دلاری درآمد خواهید داشت و اگر پیگیر اخبار باشید قطعا میدانید که درآمد دلاری در ایران چه معنایی دارد!

  • با ثبت برند شما یک سپر آهنین هم هدیه میگیرید!

در هر کسب و کاری افرادی هستند که به دنبال راه و روش هایی میباشند که به شما و کسب و کارتان آسیب بزنند. هر گاه متوجه شدید که افرادی سعی در آسیب رساندن به کسب و کار شما هستند، باید نتیجه گرفت که شما و بیزنس تان در مسیر درستی قرار دارد.

با ثبت برند لبنیات شما میتوانید تا حد بسیار زیادی جلوی این افراد سود جو رو بگیرید و به آن ها اجازه ندهید که به بیزنس و کسب و کار شما آسیب وارد کنند.

  • چه کسی از تسهیلات بدش می آید؟

اجازه دهید که یک نتیجه گیری کنیم: نهاد های رسمی و بانکی به کسب و کارها و افرادی اهمیت میدهند و برای آن ها ایجاد اعتبار میکنند، که به صورت رسمی به ثبت رسیده باشند و شما با ثبت برند لبنیات کسب و کارتان را به صورت رسمی ثبت خواهید کرد و در نتیجه میتوانید از اعتباراتی که نهاد رسمی و بانکی برای شما ایجاد میکنند، استفاده کنید.

  • آیا نمیخواهید فروش تان چندین برابر شود؟

عصر، عصر ارتباطات است و تمامی افراد به دنبال آن هستند که کارهای روزمره خود مانند خرید لبنیات را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند و به همین دلیل فرصت آزمون و خطا را از خود میگیرند و به دنبال برند های معتبر میباشند که از خرید خود مطمئن شوند.

با ثبت برند لبنیات نه تنها به محصولات خود اعتبار میدهید، باعث میشوید تا در نتیجه این اعتبار فروش محصولات شما چندین برابر شود و حتی این ایجاد اعتبار باعث میشود تا بتوانید محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی تان به فروش برسانید.

مزایای ثبت برند تجاری به هیچ عنوان محدود به این موارد نمیشود و شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همین حالا با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید و با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ به صورت تلفنی درمورد سایر مزایای ثبت برند لبنیات اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مدارک لازم برای ثبت برند لبنیات

برای اینکه برند تجاری خود را ثبت کنید بسته به اینکه از طریق شخص حقیقی و یا شخص حقوقی اقدام کنید، مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لبنیات متفاوت میباشد.

مدارک لازم برای ثبت برند لبنیات

مدارک مورد نیاز ثبت برند شخص حقیقی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
  2. کدپستی و آدرس محل اقامت
  3. جواز یا پروانه کسب
  4. دریافت کارت بازرگانی حقیقی درصورتی که تمایل به ثبت برند لاتین.
  5. دریافت و ارائه مجوز های لازم
  6. توضیح لگو و برند خود
  7. تصویر از برند یا علامت تجاری

مدارک مورد نیاز ثبت برند شخص حقوقی

  1. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا
  2. مدارک ثبتی شرکت و آگهی روزنامه رسمی
  3. کد پستی و آدرس محل شرکت
  4. اخذ جواز کسب
  5. دریافت کارت بازرگانی درصورتی که بخواهید برند شما لاتین باشد.
  6. دریافت و ارائه مجوز های لازم
  7. توضیح لگو و برند
  8. تصویر از برند یا علامت تجاری

ثبت بین المللی برند لبنیات

شما میتوانید برند لبنیات را مانند برند های دیگر به صورت بین المللی به ثبت برسانید و اقدام به صادرات محصولات خود به کشور های دیگر کنید چرا که محصولات لبنی در ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به تبع مشتریان زیادی در خارج از کشور دارند.

برای ثبت برند لبنیات به صورت بین المللی ابتدا باید برند خود را به صورت قانونی و رسمی در ایران ثبت کنید و در مرحله بعد برای ثبت برند بین المللی خود در سیستم مادرید اقدام کنید، همچنین طبق قانون برای صادرات و واردات باید کارت بازرگانی هم داشته باشید.

ثبت بین المللی برند لبنیات

برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و هزینه های ثبت برند بین المللی همین حالا با یک ثبت خوب فرهنگ است، تماس بگیرید تا هزینه ثبت برند بین المللی شما طبق کشور هایی که میخواهید در آن ها فعالیت کنید، مشخص شود.

مراحل ثبت برند لبنیات

ثبت برند لبنیات به هیچ عنوان آسان نمیباشد، درست است که با ثبت برند تجاری شما کسب و کار خود را چندین سطح ارتقا میدهید اما ثبت یک برند تجاری شبیه شمشیر دو لبه میباشد و اگر یک گام را اشتباه بردارید ممکن است با ضرر های جبران ناپذیری مواجه شوید.

اولین مرحله برای ثبت برند تجاری، تکمیل اظهارنامه ثبت برند در سایت اداره مالکیت معنوی میباشد. پس از اینکه اظهارنامه ثبت برند خود را تکمیل کردید، اکنون باید فصل و طبقه برند خود را مشخص و هزینه اولیه آن را پرداخت کنید. که در این مورد ضروری است حتما با کارشناس ثبت شرکت تجاری مشورت کنید.

در مرحله بعد اکنون باید مدارک ثبت برند لبنیات را در سامانه آپلود کنید تا پس از بارگذاری مدارک شماره اظهارنامه برای شما ارسال و درخواست شما توسط کارشناسان اداره مالکیت معنوی بررسی شود.

در صورتی که درخواست شما تایید شود باید مبلغ نهایی ثبت برند را پرداخت کنید تا برای شما اجازه انتشار آگهی ثبت برند صادر شود.

مراحل ثبت برند لبنیات

نحوه ثبت برند لبنیات

شما میتوانید به صورت انفرادی تمامی مراحل بالا را انجام دهید تا در نهایت برند لبنیات را به نام خود و یا شخص حقوقی مورد نظرتان به ثبت برسانید اما همانطور که میدانید ثبت برند لبنیات کار راحتی نیست و در تخصص هر کسی نمیباشد.

حتی بسیاری از حقوق دانان از زیر بار ثبت برند تجاری شانه خالیب میکنند زیرا متوجه مسئولیت ها و عواقب عدم ثبت درست آن هستند پس آیا شما در توان خود میبینید که بتوانید برند خود را به تنهایی به ثبت برسانید؟

نحوه ثبت برند لبنیات

جمع بندی

در موسسه ثبت شرکت فرهنگ بهترین کارشناسان ثبت شرکت و برند تجاری آماده هستند تا به شما کمک کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی هر چه تمام تر برند خود را به صورت صحیح و کاملا قانونی به ثبت برسانید. اگر میخواهید برند شما زیر نظر بهترین موسسه ثبت شرکت تجاری در ایران به ثبت برسد، پس همین حالا با مشاورین ثبت برند لبنیات در موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید و خودتان را معرفی کنید.

خانم یعقوبی مشاور ثبت برند لبنیات

5/5 - (6 امتیاز)
ثبت برند لبنیات در سریعترین زمان و با نازلترین قیمت! وکلای ثبت شرکت فرهنگ در تمام مراحل ثبت ثبت برند لبنیات کنار شما هستند.
آنچه در این مقاله می‌خوانید

8 پاسخ

  1. من تا به حال در زمینه لبنیات هیچ فعالیتی نداشته ام، آیا میتوانم با این شرایط برای ثبت ببرند لبنیاتی اقدام کنم؟

    1. سلام و درود.

      خیر برای ثبت برند در هر کالا یا زمینه فعالیتی نیاز به ارائه جواز مرتیط به نام شخص متقاضی میباشد و در صورتی که شما،جواز مربوط با لبنیات نداشته باشید امکان ثبت برند در این حوزه فعالیت را ندارید.

  2. آیا برای ثبت برند لبنیات حتما باید دامداری داشته باشیم و در این زمینه سابقه کار داشته باشیم؟

    1. سلام و درود.

      خیر اشخاصی که در زمینه فروش محصولات لبنی نیز دارای فعالیت باشند میتوانند با ارائه جواز کسب یا پروانه کسب اقدام به ثبت برند در زمینه لبنیات نمایند به این معنی که برای ثبت برند لبنیات حتماٌ نیاز به احداث یک واحد دامداری نمیباشد.

  3. من میخواهم برای ثبت برند لبنیات اقدام کنم، در کدام طبقات باید ثبت کنم؟

    1. سلام و درود.

      طبق تقسیم بندی اداره مالکیت معنوی شیر و محصولات لبنی در طبقه 29 میباشند.بطور کل طبق این تقسیم بندی،مواد غذایی در سه طبقه 29،30،31 گنجانده شده اند.

  4. ممنون از مطلب بسیار خوبتون در رابطه با ثبت برند لبنیات

    1. سلام و درود.

      ممنون از نظر مثبتتون و زمانی که گذاشتید برای مطالعه مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس